Alexander88 Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 naast de 3 reeds te ontvangen zenders (gunk,actua en infokanaal) zijn op mux B en C nog 2 x 10 programma's actief maar gecodeerd. de zendernamen is nog steeds dezelfde. ik heb met mijn digibox smartcard even geprobeerd om het te decoderen maar geen geluk gehad. op mux A is er niets gewijzigd behalve de omzetting van Qam 16 naar 64, zoals alle anderen
Lithion Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Uw digibox smartcard zal dat nooit kunnen decoderen want die is gekoppeld aan de boxkey van uw digibox.
Alexander88 Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Geplaatst: 7 maart 2011 dat had ik ook ondertussen bedacht, maar ik wou het toch zeker weten. aangezien de codering ook nagravision is en de provider telenet, zouden we hieruit kunnen besluiten dat we weer een verplichte settopbox moeten gebruiken?
satjojo Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 ik heb geprobeerd met mijn aston ci 1.05 en tvv kaart maar werkt niet. volgende week probeer ik met mij aston nagravision ci en telenet smartcard, who knows.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen