ronaldsl Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Hoi, Moet wederom weer iets bij mn vader doen. Oude pc Outlook Express, nieuwe pc Outlook. IK heb getracht Express te exporteren maar krijg een MAPI foutmelding (???) Ik kom op internet wel programma's tegen die dat kunnen, maar die kosten dan meteen 69 dollar..... Iemand suggesties ? Ronald PS Volgens mij zit Express niet meer in W7........
Kowalski Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Zomaar een idee: Kun je niet even Outlook op de oude PC zetten, deze importeert dan alle e-mail van Outlook express. Daarna het Outlook .pst bestand kopieren of importeren naar de nieuwe PC. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Sjattuh Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Outlook Express is vervangen door Windows Live Mail. Zelfde programma, ziet er iets anders uit. Welke melding krijg je precies? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Volgens mij is de vraag al meer gesteld hier klikkerdeklik Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
D.Quijote Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 HIER al eens gekeken of gelezen ?? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Sjattuh Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Origineel bericht van: ronaldsl staat bovenin.....een MAPI fout.... Dus dat is de exacte melding? Niets meer dan dat? Geen foutcode of iets anders? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
ronaldsl Geplaatst: 9 maart 2011 Auteur Geplaatst: 9 maart 2011 Kan niet exporteren. Fout tijdens het initialiseren van MAPI. de volledige dan.........
bellejt Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 gewoon je archiefmap copieren en op de nieuw pc naar dezelfde verwijzen.Bv op oude Pc archiefmap maken genaamd mail.Dan in outlook (op oude pc) deze map als archief ingeven.Outlook herstarten.Dan via verkenner map copieren naar nieuwe PC.Daar ook aanpassen. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Sjattuh Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Origineel bericht van: ronaldsl Kan niet exporteren. Fout tijdens het initialiseren van MAPI. de volledige dan......... Windows heeft bij deze melding zelf ook wat voorstellen. Dit al geprobeerd?http://support.microsoft.com/kb/179637/nl Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen