J A C C O Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Heeft iemand op dit forum met de SAB multi satfinder + monitor? Ik zoek namelijk een goede satfinder voor een leuke prijs. zag deze ergens in de aanbieding. Wat zijn de ervaringen met dit apparaat? //VU+Duo//DM7025+//DM500// //Visiosat//Funke//
theboyk Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 heb hem zelf niet maar wel in handen gehad bij SAB zelf. is een klein grappig ding en eigenlijk gewoon een FTA ontvanger. dus disgnaal en sterkte; geen BER/NIT of andere zaken
J A C C O Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Geplaatst: 8 maart 2011 Oke bedankt. Dan denk ik dat ik beter wat anders kan zoeken. Met een goede satfinder wil ik graag kunnen zien welke sat ik er voor heb met signaal ect. //VU+Duo//DM7025+//DM500// //Visiosat//Funke//
satencom Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Dit is een goede sat meter , met Satelliet herkenning SCHWAIGER SF 9000 SAT-FINDER PLUS Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satencom Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Sjaak(k) Hij zocht een sat meter die niet al te duur was , en waar je wel de satellieten mee kan zien. hij geeft geen beeld, maar hij geeft wel de satellieten aan, en dat is ook zeer handig Je kunt hem voeden met een voeding of met een accu dat lijkt mij geen probleem . Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
J A C C O Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Geplaatst: 8 maart 2011 Bedankt voor alle info Dan lijkt mij de SCHWAIGER SF 9000 SAT-FINDER PLUS wel een goede keuze. Volgens mij zou dit een goede combinatie kunnen zijn samen met de SAB satfinder met monitor, dan zit er nog beeld bij een een accu. Maar dat is niet de goedkoopste oplossing //VU+Duo//DM7025+//DM500// //Visiosat//Funke//
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen