Gast aoijen Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Ik heb geprobeerd mijn dreambox te flashen. Dit lukte tot zover dat de image is ingeladen. Daarna is hij opnieuw opgestart. alleen komt hij niet verder dan het bootlogo. Nu heb ik geprobeerd hem opnieuw te flashen met dream up via seriele kabel en ook via een ethernetkabel. Ben al een paar dagen bezig maar ik krijg steeds de melding "Abort exit by user" Wat doe ik fout ?
iemand Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Is de voeding nog wel stabiel, of tikt ie ? En zonodig opnieuw serieel flashen gr. Erik
Gast aoijen Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 voeding is stabiel en serieel flashen wil juist niet. Heb hem serieel geprobeerd en met zonder ethernetkabel steeds dezelfde fout
Gast aoijen Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Geweldig ik heb versie 1.3.3.0 gedownload en toen liep hij in 1 keer verder vriendelijk bedankt gr Aoijen
metropar Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 het serieele flashen doe je met een 0 modemkabel en GEEN serieele kabel er zit dus degelijk verschil tussen 0 modem kabel en een serieele kabel dus heb je wel een 0 modemkabel gebruikt liefst in combinatie met een eternet kabel verder kan het gebruik van een andere dreamup versie ook wel eens verlichting geven gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
APPLE Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 RS232 seriële nulmodem kabel volgens wiki: Null modem is a communication method to connect two DTEs (computer, terminal, printer etc.) directly using an RS-232 serial cable
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen