rolandroland Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Iemand wilde graag de oude startknop weer terug van Windows Vista. Het thema is nu "Windows Klassiek" dat was het uiterlijk van Windows 98. Nu heb ik met Microsoft gebeld. Zij geven aan dat je alleen nog maar kunt kiezen voor Windows Klassiek. Er zijn wel alternatieven op de markt maar daar kon Microsoft niets over vertellen. Hij wist ook niet wanneer dit probleem opgelost kan worden. Via Google heb ik geprobeerd om een thema te downloaden. Dat is me helaas niet gelukt. Kan iemand mij een goede link geven? Een thema die wel goed werkt?
Sjattuh Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Origineel bericht van: rolandroland Iemand wilde graag de oude startknop weer terug van Windows Vista. Het thema is nu "Windows Klassiek" dat was het uiterlijk van Windows 98. Nu heb ik met Microsoft gebeld. Zij geven aan dat je alleen nog maar kunt kiezen voor Windows Klassiek. Er zijn wel alternatieven op de markt maar daar kon Microsoft niets over vertellen. Hij wist ook niet wanneer dit probleem opgelost kan worden. Via Google heb ik geprobeerd om een thema te downloaden. Dat is me helaas niet gelukt. Kan iemand mij een goede link geven? Een thema die wel goed werkt? Ik kan niet helemaal opmaken uit je verhaal voor welke Windows versie het bedoeld is? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen