Ga naar inhoud


kaart geactiveerd hoelang gehel open ?


jaap008

Aanbevolen berichten


Ik heb meerdere eigen Topfield ontvangers, dus geen huurtuners.

04-01-2011 een nieuwe kaart geactiveerd voor een proefabonnement door te bellen naar 0800-0576, via een computerstem krijg je te horen dat je na de pieptoon je kaartnummer in moet toetsen, stop de kaart in de decoder en je hebt beeld op de gecodeerde kanalen na ongeveer 3 tot 5 minuten.

Na twee maanden ging het beeld op zwart op 05-03-2011.

 

Vandaag 09-03-2011 heb ik dezelfde kaart opnieuw geregistreerd door het nummer 0800-0576 te bellen.

De kaart daarna in de decoder gestopt en na 3 minuten had ik weer beeld op de gecodeerde kanalen.

Omdat het weer een proefabonnement is werken de volgende kanalen niet: Private Spice, Eredivisie Live 1 en Eredivisie 2/AT5.

Abonnementstatis van een proefabonnement is: 01000009 (te zien na ongeveer 10 minuten)

Abonnementstatis van een abonnement is: 0100000b (8,50 € p/m)

 

Waarschijnlijk heb ik nu weer beeld met deze kaart voor 1 of 2 maanden, we zien wel.

 

Grts.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dat zelfde trucje heb ik ook eens geprobeerd, bij de tweede activatie ging hij echter na een paar dagen weer uit. Weer heractiveren en na een paar uur weer uit.....

 

Op den duur zal je toch die 8,50 moeten gaan overmaken of Digitaletenne gewoon vergeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...