Ga naar inhoud

Welke tegelvoet voor mijn omstandigheden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Binnenkort krijg ik de sleutel van mijn appartement, en ik ga hier een schotel plaatsen.

Het is de bedoeling dat boven op de flat een Triax 78cm wordt geplaatst met tegelvoet. Het zicht is helemaal vrij, en de schotel staat waarschijnlijk vol in de wind.

Hoe is jullie ervaring hiermee? Is een "normale" tegelvoet met tegels van 30 bij 30 voldoende? Of moet ik hiervoor eentje nemen met tegels van 60 bij 40?

Ik hoop dat jullie mij hierin kunnen adviseren.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Ik zou eentje voor 60x40 nemen en omdat ie de volle wind pakt met een paar extra tegels erbij.

Geplaatst:

Ja ik zou de 60x40 nemen en een dubbele tegel er op, en hij kan geen kant meer op

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: satencom
en een dubbele tegel er op

idd, je bent niet verplicht om alleen de 4 gaten van de tegelvoet te gebruiken wink

Gewoon een paar tegels nog er boven op om zeker te zijn!!
je kan kijken of je iets hebt om nog een ketting oid aan vast te maken, weet je zeker datie niet van het dak valt....

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen