Gast Pruts Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Hallo Allemaal, Binnenkort krijg ik de sleutel van mijn appartement, en ik ga hier een schotel plaatsen. Het is de bedoeling dat boven op de flat een Triax 78cm wordt geplaatst met tegelvoet. Het zicht is helemaal vrij, en de schotel staat waarschijnlijk vol in de wind. Hoe is jullie ervaring hiermee? Is een "normale" tegelvoet met tegels van 30 bij 30 voldoende? Of moet ik hiervoor eentje nemen met tegels van 60 bij 40? Ik hoop dat jullie mij hierin kunnen adviseren.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Ik zou eentje voor 60x40 nemen en omdat ie de volle wind pakt met een paar extra tegels erbij.
satencom Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Ja ik zou de 60x40 nemen en een dubbele tegel er op, en hij kan geen kant meer op Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Ferr Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Origineel bericht van: satencom en een dubbele tegel er op idd, je bent niet verplicht om alleen de 4 gaten van de tegelvoet te gebruiken Gewoon een paar tegels nog er boven op om zeker te zijn!! je kan kijken of je iets hebt om nog een ketting oid aan vast te maken, weet je zeker datie niet van het dak valt.... DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen