Ga naar inhoud


gepatchte fortecstar werkt niet!!


Gast

Aanbevolen berichten

Nadat ik dit forum uitvoerig heb gelezen, heb ik de stap gewaagd om mijn fortec star (geen z) te patchen naar allcam met het file 3.17AL7BAR van fortec zelf.Zelf heb ik deze fortec in de winkel gekocht waarbij deze seca gepatched

was.Met een funcard(een groene met een knappe vrouw erop)die ik maandelijks via internet heb opgedated met het programma funprom kon ik alle seca kanalen ontvangen (behalve dan taquilla op een gegeven moment).Maar zoals velen wil je natuurlijk het beste uit je receiver halen.Dus ik dacht patchen zoals in het forum ,daarna de file van boris(6 in 1 van fortec (eeprom en flash)op mijn funcard branden en ik kan alle kanalen (zoals premiere) bekijken.Mooi

niet het enige wat hij aangaf was error occured.

Daarna heb de mijn oude funcard er in gedaan en alles werkte weer behalve de franse zenders en de k kanalen.

Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om alles goed te laten werken zodat ik alles kan ontvangen.

Nog even een opsomming:

fortecstar5400(seca )gepatched met 3.17AL7BAR (heb ik netjes gedaan)

daarna funcard opgewaardeerd met boris 6 in 1 via funprom.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ leeuwtje123, de 5-1 of de 6-1 werkt via het Irdeto systeem en jou 5400 is een seca embedded. Hierin ligt het verschil, probeer eens een Irdeto cam in jou slot A te steken, die de seca embedded slot A dan uitschakkelt heb je mischien toch mogelijkheid om toch de 6-1 files te laten draaien. Moet je maar even proberen.

 

Saludos

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...