Jan Ambers Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Ik wil een update doen via fastscan van een Adimo Jive(Denson) Gekozen startfrekwentie 12515 H 22000 Melding: Kanaal niet aanwezig???Fastscan afgebroken!!! Hoe moet dit verder met die "goedgekeurde toestellen"?
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 12.515 wordt uitgefaseerd, zit alleen nog BVN en 2 radiostations op... Weet niet of het netwerk ID er nog op zit (35).. Zou zeggen: probeer andere CDS transponder....
Jan Ambers Geplaatst: 9 maart 2011 Auteur Geplaatst: 9 maart 2011 Dat is juist het "koddige" aan die goedgekeurde "rommel"... Take it as it is, or leave it!!! Je drukt de toets fastscan en je kan niks veranderen! Een gewone scan is geen probleem, maar eerst TV kanaal is 501 Het zal dus een update moeten worden van de soft... door fabrikant iov TVV/CD, en of die er nog lust in heeft?
Jan Ambers Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Geplaatst: 10 maart 2011 Op de www.***geen-reclame*** staat er soft om die receivers te bewerken... Echter is er een adaptor van DB-9 naar RJ-11 nodig. Is er iemand die die verbindingen kan nachecken(uitbellen), om zelf zo een kabel te maken? Om één toestel te proggen is het toch uit den boze een kit daarvoor aan te schaffen...
Ferr Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Heb je een Astonkit? dan heb ik nog wel ergens een schema voor je liggen.. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Jan Ambers Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Geplaatst: 10 maart 2011 Volgens de afbeelding zit er behalve de stekkers ook nog wat electronica op het adaptor printje... Ik vermoed aanpassingen van serieel naar TTL level?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen