Unetwork Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 ik heb een vreemd probleem, omdat ik door ziekte veel in bed lig heb ik mijn HD800 daar staan en lokaal geshared met SC voor HD kanalen. Nu na de laatste update was alles zwart, weer opnieuw een flash gedaan met de Pli waar alles wel mee werkte maar niets, bij CCcam info zie ik mijn server niet staan, met de tweede waar de smartcard in is HD800 in de kamer wel weer beeld. Gisteren heen en weer geflashed zelfst terug naar Pli 1 maar niets..sharen ging niet. Weer terug naar OpenPli2 beta de CCcam.cfg weer erin gedaan en beeld! Nu had ik een vastloper met een skin dus moets ik weer flashen Grrr en weer geen beeld Naar Gemini geflashed maar daar ook niets, hij ziet de peer gewoon niet die 4 meter verderop staat Iemand een idee? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 9 maart 2011 Auteur Geplaatst: 9 maart 2011 weer beeld met OpenPli 1 blijf het toch vreemd vinden..mocht iemand een idee hebben want wil wel graag weten waar dit spook vandaan komt. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Cobus R Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Als je upgrade met pli kan het zijn dat je de Softcam moet herstarten in het menu. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Unetwork Geplaatst: 9 maart 2011 Auteur Geplaatst: 9 maart 2011 Cobus als je goed leest zie je dat ik alles heb gedaan zelfst chmod telnet Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast MiLo Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Ik heb hier vier van die dingen staan, een groot sharefeest dus. Maar werkt probleemloos, altijd beeld. Heb je misschien een "F:" account dubbel in gebruik? Daar gaat CCcam altijd van over de rooie.
michel130 Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 verkeerde IP nummer gekregen ? Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Unetwork Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Geplaatst: 10 maart 2011 bedankt voor jullie vragen maar: Nee IP was goed en chmod gedaan en de server berijkt hier...vreemd is dat het na de update van de Pli2 (beta) is gekomen... Maar ik weer gewoon beeld dus buiten dit ben ik een "happy" persoon.. PS Zaterdag hier het einde van de winter 20C lol Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Nowtv Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Herstart je netwerk eens na een voorval. En laat eens weten wat de reactie is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen