Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor degene die interesse hebben. Er is dus een update voor de iPhone 3GS, 4, iPad, iPod Touch 3G. De iPhone 2G, 3G en iPod Touch 2G worden niet meer ondersteunt.

Voor degene die graag jailbreaken, je kunt beter nog even wachten.

ios-43.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ook ff de update gedaan smile

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

• 2 weken later...
Geplaatst:

Inmiddels zitten we alweer op versie 4.3.1

Citaat:

Apple heeft een update uitgebracht voor iOS. In versie 4.3.1 wordt een probleem opgelost, waardoor Vodafone-klanten geen verbinding konden krijgen met het 3g-netwerk, zo melden diverse tweakers. Daarnaast fixt iOS 4.3.1 nog enkele bugs.

Bron: Tweakers

Ik heb zowel iPad als iPhone 4 geüpdatet zonder problemen.

De accuduur zou ook iets verbeterd moeten zijn.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
Ik zou ff wachten op een goede JB, anders ken je niks met de iPhone wink

Da's natuurlijk onzin, maar het maakt het wel net ff leuker.

Gast georgiosolos
Geplaatst:

Op dit moment is het al mogelijk om iOS 4.3 te jailbreaken met Sn0wbreeze, maar deze methode kan veel problemen met zich meebrengen.

Hacker I0n1c heeft nog een kwetsbaarheid in iOS 4.3 gevonden om jailbreak software te injecteren. Deze jailbreak wordt zeer binnenkort verwacht.

Geplaatst:

Inmiddels is 4.3.1 gewoon te jailbreaken. NIET voor de ipad2

• Beheerder
Geplaatst:

Helaas voor zover ik kan zien wel alleen met MAC software en laat ik nu net geen MAC hebben.

Dit is de eerste keer dat ik trek heb in een jailbreak voor mijn iPhone, omdat ik de wifi hotspot functie i.c.m. t-mobile wil gebruiken.

Als iemand een oplossing heeft zonder MAC, graag een uitleg wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ook gewoon voor windows hoor dan moet je redsn0w_win_0.9.6rc9 hebben.

• Beheerder
Geplaatst:

Het is gelukt die redsnow er op te zetten, maar helaas blijft de wifi hotspot optie onzichtbaar.

Ik had de hoop dat een jailbreak dat zou vrijgeven, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Zie ik iets over het hoofd?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen