Ga naar inhoud


Missende EPG op SBS6/Veronica/Net5


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac

Ben ik de enige die de EPG op genoemde zenders mist? Gewoon de standaard EPG bedoel ik dan, niet middels een plugin of iets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Op een Rebox 8000 is de meerdaagse EPG voor deze zenders gewoon aanwezig.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Hmmmm... Zal eens boven kijken, dan weet ik natuurlijk of het aan mijn boxje ligt... 't Is sinds gisteren zo...

 

Zo, even gauw middels de web-interface gekeken (anders moest ik mij van de bank torsen), ook boven... Dus boxje is niet de veroorzaker.

 

Wat ook kan... Zijn genoemde zenders toevallig (tijdelijk) op meerdere transponders beschikbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, ik ging ervan uit, dat je de HD zenders bedoelde.

Als HD kijker staan de SD zenders ergens op plaats 286, zover komt de afstandsbediening normaal gesproken niet.

 

Of het op dit moment werkt op de SD transponders?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij de SD zenders staat nog wel epg informatie in het geheugen, maar ik heb de indruk, dat die op dit moment niet aangevuld wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat er alleen nog epg doorgegeven worden op de nieuwe locatie's (RTL/NL transponders)

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Earthfinder
Gebruik je de oude transponder op 12574 nog? Die zendt geen EPG meer uit.

Ongetwijfeld, ik laad niet elke week een nieuwe zenderlijst ofzo. Ben meer van 'zolang het werkt...'... Vermoeden is dus juist, andere transponder.

Oké, dank allemaal, ik zal vanavond (ofzo) even een edit plegen in mijn zenderlijst om het op te lossen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Earthfinder

Je moet voor SBS6, NET5 en Veronica de nieuwe transponders op 12343 en 12515 gebruiken.


Dank Andries voor de heads-up! Ik wist niet dat dit veranderd was. Eigenlijk wel mooi, want met een transponder minder wordt multirec nog effectiever! Hoef ik me na 1 mei ook niet af te vragen waarom die zenders niet meer werken.

Even snel gezocht en hier vond ik meer info: Meer info over transponder verhuizing
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Earthfinder
Je moet voor SBS6, NET5 en Veronica de nieuwe transponders op 12343 en 12515 gebruiken.

Misschien een kleine correctie, volgens de gegevens moet het 12344 zijn i.p.v. 12343.

...en inderdaad, dan is de EPG weer beschikbaar.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je uiteraard helemaal gelijk in maar voor een leek kan het wel verschil maken.

De kans is groot dat hij of zij deze waarde niet in zijn transponderlijst kan vinden en dan probeert om een nieuwe aan te maken.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: Earthfinder
Je moet voor SBS6, NET5 en Veronica de nieuwe transponders op 12343 en 12515 gebruiken.

Misschien een kleine correctie, volgens de gegevens moet het 12344 zijn i.p.v. 12343.

...en inderdaad, dan is de EPG weer beschikbaar.


Hoe doe ik dat met bv. Dreamboxedit? Ik ben al 2 uur bezig om een getalletje te veranderen. Misschien stom, maar het lukt mij niet.

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Daar was ik natuurlijk weer eens te lui voor. Heb gewoon nieuwe satellites.xml gegenereerd op het web, op de box gezet en genoemde transponders handmatig gescand.

Uiteraard moet je niet vergeten eventuele timers naar je nieuw gevonden zenders te laten verwijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...