Ga naar inhoud


Missende EPG op SBS6/Veronica/Net5


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Dan zit Veronica bij jou nog op de oude transponder. Ook die moet je even opnieuw scannen, dan wel aanpassen.


Wie kan mij helpen alles geprobeerd en gedaan maar alles staat door elkaar en nu staat het weer goed maar weer of nog geen epg.
En weer sbs-6 etc.
Hoe moet ik in godsnaam die transponders instellen, als ik dat doet ben ik de rest kwijt w.o. ned 1 2 3 etc...
Wie kan mij in een stap voor stap uitleggen hoe en wat ik moet doen....
Ik zou daar dolblij mee zijn.....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweenie of het toeval is maar ik heb een tijd verschil in de beide veronica's. Kan toeval zijn maar merkte het net,toen ik tussen 2 ontvangers heen en weer liep.

 

 

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Hoe doe ik dat met bv. Dreamboxedit? Ik ben al 2 uur bezig om een getalletje te veranderen. Misschien stom, maar het lukt mij niet."

 

"Heb ze gisteren ook opnieuw gescand, maar bij mij ook geen epg. Heb nu wel 3 keer Net5 in mijn lijst staan Net5, Net5 en Net-5"

 

"Op mijn vu+ gebruik ik rytec, en ziet alles er perfect uit. Maar op mijn 2 dreamboxen 600 met e1 mis ik nog steeds de epg van sbs6, net5, etc. Net als voorgaande posts. Nu ineens NET-5 en SBS-5. Wat moet ik doen om dit in orde te krijgen?"

 

"Wie kan mij helpen alles geprobeerd en gedaan maar alles staat door elkaar en nu staat het weer goed maar weer of nog geen epg. En weer sbs-6 etc.

Hoe moet ik in godsnaam die transponders instellen, als ik dat doet ben ik de rest kwijt w.o. ned 1 2 3 etc..."

 

"Wie kan mij in een stap voor stap uitleggen hoe en wat ik moet doen....

Ik zou daar dolblij mee zijn....."

 

Hierboven enkele quotes van verschillende gebruikers. Is er niemand, die met simpele taal uit kan leggen, hoe je die transponders weer in orde krijgt. Bv. met dreamboxedit en een DM600. Schijnbaar doe ik iets fout. Ik krijg het niet goed. Het antwoord heb ik in dit topic nog niet gevonden. Wat er mis is weet ik wel, maar hoe los ik het op? Ik en enkele anderen zouden hier zeer mee geholpen zijn.

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: FrankieV
Hierboven enkele quotes van verschillende gebruikers. Is er niemand, die met simpele taal uit kan leggen, hoe je die transponders weer in orde krijgt.

De weg van de minste weerstand is een zenderlijst hier van het forum plukken en in je box zetten. Een andere weg is om een nieuwe satellites.xml te genereren (met daarin dus de juiste transponders) en een nieuwe transponderscan te doen (is wel iets meer werk natuurlijk).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...