FrankieV Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Misschien lees ik er overheen, maar ik heb de cooltvguide met multiquickbutton 2.76 nederlands plugins geinstalleerd. Nu ben ik onder de blauwe knop de pip functies kwijt. Bij de plugins staat ook een add-on "multiquickbutton add pip" of zoiets. Deze wil helaas niet installeren. Wat moet ik doen om de pip weer goed werkend te krijgen? Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)
TheMystery Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Je moet via de instellingen van multiquickbutton de optie onder de blauwe knop wijzigen. Uit mijn hoofd staat de eerste optie aangevinkt maar dit moet de 2de zijn of net andersom. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
FrankieV Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Geplaatst: 10 maart 2011 Misschien begrijp ik het niet goed, maar in Multiquickbutton 2.76 zie ik nergens een optie om aan de blauwe knop bv. pip toe te voegen. Pip is er niet als een knopfunctie. Wel heb ik via het PLi forum 2.77 gevonden waar deze functies wel inzitten. Hier zit helaas alleen pip-switch, pip-aan, pip-uit in. Hier mis ik dus weer de overige pip functies, zoals pip-zap. Of is het mogelijk om Multiquickbutton te gebruiken, en alsnog de blauwe knop de orginele functie terug te geven? Ik heb nog geen ervaring met pip op de vu+. Maar misschien hebben jullie tips. Ik heb Multiquickbutton plugin er maar weer afgehaald, maar mis deze wel, omdat ik de epg knop gebruik voor cooltvguide. Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)
Gast Duolist Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Ik begrijp het probleem niet helemaal: ik gebruik Vs 2.7.7 en behoud de normale PiP-functies onder de blauwe knop. Dus blauw-blauw geeft PiP, als PiP actief is, zitten de PiP-mogelijkheden onder blauw. Of bedoel je wat anders?
TheMystery Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 de blauwe knop is na de installatie van multiquickbutton gekoppeld aan de Browser plugin (applicties) en deze moet op extension selection worden gezet. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
FrankieV Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Geplaatst: 10 maart 2011 Ik installeer multiquickbutton 277 en herstart enigma. Vervolgens druk ik op de blauwe knop(kort). Dan krijg ik de plugin Browser. Druk ik Blauw(lang) krijg ik het quickbutton menu om een knop te definieren. Deze is nl. net als sommige andere nog niet gedefinieerd, en quickbutton geeft je dan de mogelijkheid om er een te selecteren. (lange lijst met rode bolletjes). Voordat quickbutton is geinstalleerd, krijg je bij het drukken op de blauwe knop een menu met een stuk of 6 opties, waar onderandere epg, cooltvguide, pip ed. onder zit. En pip bestaat dan uit pip-aan, pip-uit, pipzap en het verplaatsen van het pipscherm. Dus, wat moet ik doen om pip volledig, als orgineel te kunnen gebruiken? Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)
FrankieV Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Geplaatst: 10 maart 2011 Origineel bericht van: TheMystery Je moet via de instellingen van multiquickbutton de optie onder de blauwe knop wijzigen. Uit mijn hoofd staat de eerste optie aangevinkt maar dit moet de 2de zijn of net andersom. Gevonden!!! Stom, 2e optie was het inderdaad ( Extension Selection): Bedankt.... Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen