Ga naar inhoud

[Premium+ HD] opname probleem met dubbele tuner

Gast Trizone

Aanbevolen berichten

Gisteren een 2e tuner in de box gemonteerd.

Als ik nu een zender aan het opnemen ben, en schakel naar een andere zender, dan krijg ik de melding dat de opname moet worden afgebroken....

Wat kan ik verkeerd doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de ontvanger doorgelust, of hebben ze alle bij ,een eigen antenne aan sluiting

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: VluggeW
Hallo,

Onder instellingen op loopthrought zetten. Je kan alleen kanalen op dezelfde transponder kijken bij doorlussen. Dit geldt voor satelliet. Voor kabel op loopthrought en het moet werken. Geen idee wat jij hebt.

Greetz

Met 2 Sat tuners op doorlussen kan je toch op hetzelfde segment kijken (H/V H/L) ? Dus net iets meer dan alleen dezelfde transponder zoals met 1 tuner.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je doorlust zal alleen de eerste tuner in staat zijn om de LNB aan te sturen, de tweede is slaaf die kan alleen zien wat de eerste tuner doorgeeft.

Dit betekent dat de 2e tuner alleen een zender kan weergeven op dezelfde satelliet, in dezelfde frequentieband en dezelfde polarisatie als de 1e tuner.

Geef je de 2e tuner echter een eigen aansluiting, dan is die volledig onafhankelijk.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen