Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: wian
maar die heeft gzd geen schade opgelopen.

confused

vGnp

Ik moest meteen weer aan deze thread denken....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:
Origineel bericht van: Werkpaard
Hoogst waarschijnlijk is je HDMI processor defect( IC4510 bestelnummer is de C1AB00002753 en kost rond de 35 euro bij de meeste onderdelen boeren ) en is de oorzaak dat je de HDMI kabels in en uit het toestel hebt gehaald terwijl het toestel aan stond. Daar kunnen ze niet tegen. Mijn advies is altijd de beide toestellen uit te zetten en daarna pas de HDMI kabels erin of eruit te halen.

Is dat echt waar? Dat is toch niet meer van deze tijd, dat je de apparaten moet uitschakelen?

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Geplaatst:

Sommige van de oudere LCD-TV's hebben zelfs een anti-knoei-circuit met een fototransistor die de HDMI-ingangen uitschakelt wanneer je van een toestel onder spanning de achterkant wegneemt!

Geplaatst:

Een behulpzaam lid van dit board heeft de TV gerepareerd. De TV is weer helemaal in orde.

Ik had in de tussentijd al rond gekeken naar (goedkope) LCD full HD TVs, maar ik ben erg blij dat ik weer van m'n HD ready plasma schermpje kan genieten. Het ziet er gewoon beter uit naar mijn mening. Minder scherp, maar een veel natuurlijker beeld.

hobby4all

• Moderator
Geplaatst:

Mogen we ook weten wat en hoe er gerepareerd is?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen