daltonagf Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 ik heb een nieuwe laptop moeten kopen , oude defect. nu wil ik exact instaleren, maar dit wil niet lukken, ook niet als ik de compatibility instel op xp. als iemand een opolossing heeft, win7 64bit mvg rob
vGnp Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Origineel bericht van: daltonagf als iemand een oplossing heeft Een Virtuele PC installeren onder Windows 7, en daarop XP installeren, en op die virtuele XP PC dan vervolgens Exact installeren.--> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Psychosammie Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Wat is de foutmelding? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
daltonagf Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Geplaatst: 10 maart 2011 krijg meteen de melding : de versie van dit bestand is niet compatibel met de windowsversie die wordt uitgevoerd. controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86 32 bits of x64 64 bits versie van het programma nodig hebt, dus het instaleren begint nog niet eens ik zal ook eens die virtuele versie winxp proberen mvg rob
Sjattuh Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Origineel bericht van: daltonagf krijg meteen de melding : de versie van dit bestand is niet compatibel met de windowsversie die wordt uitgevoerd. controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86 32 bits of x64 64 bits versie van het programma nodig hebt, dus het instaleren begint nog niet eens ik zal ook eens die virtuele versie winxp proberen mvg rob Of je download de x64 bits versie van Exact? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
daltonagf Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Geplaatst: 16 maart 2011 ik heb nu virtual pc draaien met winxp. werkt als een speer, mvg rob
vGnp Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Origineel bericht van: daltonagf ik heb nu virtual pc draaien met winxp. werkt als een speer, mvg rob Zei ik toch?!? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
daltonagf Geplaatst: 24 maart 2011 Auteur Geplaatst: 24 maart 2011 toch nog een klein probleempje, ik kan geen backup terug zetten. de backup bestaat uit 3 bestandjes , die in een map staan , door in exact die map te kiezen wordt de backup terug gezet. ik denk dat er in exact gebruik wordt gemaakt van een virtuele floppy drive, en dat daar het probleem zit. bij het opstarten van de virtuele pc krijg ik de melding dat de floppydrive niet kan worden gestart.cannot connect virtual device missing dndlogs.conf. als iemanmd hier een oplossing voor weet, mvg rob
vGnp Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Volgens VMware is dit de oplossing: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
daltonagf Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Geplaatst: 27 maart 2011 helaas , werkt nog niet. de virtualpc van win7 xp mode, werkt ook niet, het zelfde probleem , kan geen bacup terug zetten, krijg dan de melding dat er geen bestanden gevonden kunnen worden, de rest werkt prima. als er iemand nog wat ideen heeft, mvg rob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen