gerritvogels2 Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 Heb hem (ET 9000)sinds gisteren. heb ook 2 dreamboxen maar hij doet er niet voor onder, perfect gewoon. Gerrit
jinnoe Geplaatst: 11 maart 2011 Auteur Geplaatst: 11 maart 2011 Origineel bericht van: cheapwatcher Origineel bericht van: jedeje Nee, kan niet. Wellicht wordt of is het mogelijk een USB DVB-C stick aan de praat te krijgen. Gr JeDeJe Er worden al dvb-c usb tuners ondersteunt. Ik dacht van suntek oid. Oke dat klinkt goed, Want mijn grootste baasje (dochter van 5) moet wel Nick JR. op de kabel kunnen kijken.(dora & diego e.d.)
gerritvogels2 Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 Welke Dreamboxen? de DM800HD en de DM500HD. Gerrit
jinnoe Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 Origineel bericht van: jinnoe Oke heren, dank voor de vele info. Zodra mijn vakantiegeld binnen is dan ben ik een trotse eigenaar van een ET 9000. Of het een clarke tech of Xtrend wordt weet ik nog niet, want de keus is best moeilijk....hahahahahahh!!!! Kon niet wachten op mijn vakantiegeld, heb het vandaag al gehaald. Moet zeggen hij zapt ontzettend snel t.o.v. Azbox en snel shoutcast aan luisteren. Ben er heel blij mee. trouwens het is een Xtrend geworden.
Cobus R Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Xtrend is Clarke tech dus dat maakt niet uit. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
JosFop4Sat Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Ik ben benieuwd of de ET9000 met behulp van de mediaplayer in staat is om de meeste videoformaten af te spelen en tevens de .srt ondertitels erbij toont. Op de Vu+ is dat laatste omslachtig. Weet iemand hoe dat bij de ET9000 zit? You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Cobus R Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Er zijn nog driver problemen maar men zegt dat het snel wordt opgelost (ET-9000) De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Beheerder Michel Geplaatst: 17 april 2011 Beheerder Geplaatst: 17 april 2011 Ik heb beide modellen getest, maar als ik moest kiezen kocht ik toch de VU+. - De behuizing van de ET9000 is heel erg krap - Drivers werken echt (nog) niet goed - Met ingebouwde HDD wordt het binnenin wel heel erg warm/heet - De afstandsbediening is niet best. - het display is aan de kleine kant. Het enige theoretische voordeel van de ET9000 is het grotere geheugen, maar in de praktijk levert dat geen enkel voordeel op. Op alle bovenstaande punten is de VU+ naar mijn mening de betere. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Toppers Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Los van het feit dat ik deze keer je uitspraken/conclusies helemaal kan onderschrijven c.q. ik dezelfde positieve bevindingen heb met de VU+DUO was ik even benieuwd naar je final test resultaten en/of wanneer deze worden gepubliceerd ?
JaxcC Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Kan deze conclusie niet geheel ondersteunen Origineel bericht van: Michel Ik heb beide modellen getest, maar als ik moest kiezen kocht ik toch de VU+. - De behuizing van de ET9000 is heel erg krap *** kun je ook positief zien, groter is echt niet nodig!!*** - Drivers werken echt (nog) niet goed *** uche heeft dream nooit last van gehad!!! *** - Met ingebouwde HDD wordt het binnenin wel heel erg warm/heet *** questie van ook Fan inbbouwen *** - De afstandsbediening is niet best. *** Heb hier totaal geen probs mee !! *** - het display is aan de kleine kant. *** ik kijk TV geen display *** Het enige theoretische voordeel van de ET9000 is het grotere geheugen, maar in de praktijk levert dat geen enkel voordeel op. *** heb beide de VU+ en ET9000 en vind de ET9000 beter en sneller reageren, dit kan ten gevolge van het grotere geheugen zijn... *** Op alle bovenstaande punten is de ***ET9000*** naar mijn mening de betere. Mvg, *** Jaxc ***
cheapwatcher Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Het is juist een voordeel dat er geen fan in de ET 9000 zit. Ik haat fans en het bijbehorende geruis! Qua warmte gaat het allemaal prima. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 als ik dat zo lees Michel, en dus mijn vermoedens daaromtrent komt er een nieuwe review OVER de et9000 uit? ten aanzien van het topic; als ik een nieuwe veelbelovende receiver wilde kocht ik hem gewoon en na een "mogelijke teleurstelling" verkocht ik hem weer. er zijn er ook blijven staan! dat kan je dus ook als my personal review bestempelen. ciao Coles Corner Richard Hawley
Yoran Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Origineel bericht van: JaxcC Kan deze conclusie niet geheel ondersteunen Origineel bericht van: Michel Ik heb beide modellen getest, maar als ik moest kiezen kocht ik toch de VU+. - De behuizing van de ET9000 is heel erg krap *** kun je ook positief zien, groter is echt niet nodig!!*** - Drivers werken echt (nog) niet goed *** uche heeft dream nooit last van gehad!!! *** - Met ingebouwde HDD wordt het binnenin wel heel erg warm/heet *** questie van ook Fan inbbouwen *** - De afstandsbediening is niet best. *** Heb hier totaal geen probs mee !! *** - het display is aan de kleine kant. *** ik kijk TV geen display *** Het enige theoretische voordeel van de ET9000 is het grotere geheugen, maar in de praktijk levert dat geen enkel voordeel op. *** heb beide de VU+ en ET9000 en vind de ET9000 beter en sneller reageren, dit kan ten gevolge van het grotere geheugen zijn... *** Op alle bovenstaande punten is de ***ET9000*** naar mijn mening de betere. Mvg, *** Jaxc *** Met Jaxc eens. Geen idee wat Michel mee naar huis heeft gekregen, zal allemaal wel. De ET 9000 bevalt uitstekend. Mijn geschiedenis, 2 keer een dm7025 en een drama cuberevo. Echt weer een verademing dit. My DM7025 is MiLo-powered
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Origineel bericht van: Yoran Echt weer een verademing dit. dit = wat? de reacties zijn mij duidelijk. de et9000 bevalt iemand wel of niet maar dat is ten opzichte van de referentie die jij hebt Citaat: Mijn geschiedenis, 2 keer een dm7025 en een drama cuberevo en niet het inzicht dat Michel heeft gekregen met nu een et9000 en tijdje terug een VU+ misschien hoef je ook niet alles te hebben getest en ervaren, als je tevreden bent is het af de bij jouw passende zul je toch echt zelve moeten zoeken vandaar dat vergelijkingen vragen "de betere, de beste" niet erg veel meer verhelderend kan zijn als persoon x linksdraaiende melk lust en persoon y rechtsdraaiende melk lust ciao Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen