piticle Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 hoi ik wou even weten of het mogelijk is om op te nemen via de epg bijv morgen avond een film draai met engima 3.1.6 bvd graag een reactie
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 Ik denk dat je je vraag even duidelijker moet stellen... Zit er een harde schijf in je dreambox? Zo ja, dan kun je opnemen. Als je de EPG bekijkt zie je ook of er met jouw image een snelle manier is om een Timer aan te maken. Kortom even expirimenteren en evt wat meer info verstrekken omtrent je vraag.
Loui (K) Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 Ja dat gaat als je op de zender waar jou programma op komt en druk dan dan op EPG toets dan kies je de gele toets en selecteer jou programma en druk dan op de groene toets en hij staat in je timer.
piticle Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Geplaatst: 13 maart 2011 dank je wel ik heb nog een klein probleempje als de dreambox op hdmi poort is aan gesloten krijg ik de poorten van de audio niet open niet op de scart en ook niet op audio wilde een ringleiding aan leggen lukt wel als ik hem doorlus met channel digitaalbakje is niet zo elegant graag een reactie bvd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen