J A C C O Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Ik heb nog een oude schotel liggen van Funke, Deze is wat ovaal van vorm, 60cm breed en hoogte wat meer dan dat. Weet iemand waarom deze schotel ovaal is? Wat is hier het voordeel van? Ik ben van plan om er een LNB in te zetten Ik heb nog een ingang vrij op mijn DiSEqC switch misschien leuk om op hotbird uit te richten. Of iemand een beter idee? Astra 1 2 3 heb ik binnenkort al via een andere schotel. //VU+Duo//DM7025+//DM500// //Visiosat//Funke//
Ferr Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 voordeel van een ovale schotel is dat hij een beter signaal heeft dan een ronde van dezelfde afmeting. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
vGnp Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 Origineel bericht van: J A C C O Ik heb nog een oude schotel liggen van Funke, Deze is wat ovaal van vorm, 60cm breed en hoogte wat meer dan dat. Weet iemand waarom deze schotel ovaal is? Wat is hier het voordeel van? Omdat alle offset schotels ovaal zijn misschien? Knip maar eens een ovaal uit, en hou die voor je onder een hoek van circa 30°. Wat zie je dan? Precies: Een cirkel. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen