Ga naar inhoud


Topfield TF5300k


ome jan

Aanbevolen berichten

Omdat ik de overstap overweeg naar een andere provider en ik destijds zelf een Topfield TF5300k heb gekocht ben ik benieuwd of iemand mij kan vertellen of deze gecamlockt/gesimlockt is zodat hij alleen maar werkt als er een Digitenne/KPN-smartcard in zit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: EdjeKroketje
Digitenne is een wholesale concept voor zover ik weet. Als jij Digitenne onder de naam Columbo wilt gaan uitbrengen dan kan dat. Zie Scarlet en Online.

Maar dit beantwoordt nog steeds niet de vraag of daarmee een smartcard van EPDnet, Scarlet of Online gaat werken in een KPN-branded TF5300k. Ben ik zelf ook erg benieuwd naar.

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een TF5300k van KPN, welke ik meeneem naar mijn Franse huis.

Mijn ervaring is dat daar deze 5300 uitstekend werkt op het franse "TNT" net ( Franse DVB-T ): ook zonder kaart. een kaart is daar alleen nodig voor ontvangst van extra kanalen en voor TNT-HD.

Dus algemene DVB-T uitzendingen worden prima ontvangen.

De TF5300k start wel altijd op met het Beeld met KPN logo, dus KPN heft wel iets in de ontvanger gemodificeerd, maar ik denk dat alleen een kaart nodig is indien gecodeert wordt en je dus moet gaan betalen voor de ontvangst van bepaalde kanalen.

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om op de originele vraag terug te komen snap ik Ome jan niet als hij zegt naar een andere provider te willen stappen.

naar mijn idee is KPN de enige in Nederland die een DVB-T netwerk operationeel heeft.

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: robtopf
Om op de originele vraag terug te komen snap ik Ome jan niet als hij zegt naar een andere provider te willen stappen.
naar mijn idee is KPN de enige in Nederland die een DVB-T netwerk operationeel heeft.


Online lanceert DVB-T tv-aanbod
type dit maar eens in bij google

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: robtopf
Om op de originele vraag terug te komen snap ik Ome jan niet als hij zegt naar een andere provider te willen stappen.
naar mijn idee is KPN de enige in Nederland die een DVB-T netwerk operationeel heeft.


Met het overstappen bedoel ik dat ik nu Digitenne van KPN heb en er over denk om over te stappen naar Scarlet Family die dus hetzelfde aanbieden als Digitenne maar een eigen decoder hebben.
Ik heb ondertussen mijn vraag voorgelegd bij Scarlet en daar wordt aangegeven dat het alleen mogelijk is om hun gecodeerde programma's te bekijken met hun smartcard als de TF5300K niet gecamlockt is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...