Gast Geplaatst: 16 augustus 2002 Geplaatst: 16 augustus 2002 Beste lezers, Mijn vader heeft sinds kort een samsung 9500 en alles werkt perfect behalve nagra wie o wie kan me helpen aan nagra of me helpen zoeken naar de juiste. Ik vraag niet om ke*s maar waar ik ze kan vinden. Het is geheel nieuw voor hem en ik zoek me een gek overal. was al bij satk**s geweest ect.. maar ik zoek ze even voor de g*ldc*rd. Greetzzz Ringo
Azazel Geplaatst: 17 augustus 2002 Geplaatst: 17 augustus 2002 Check even je pm. Saludos! 'Azazel miembro del equipo RAIDEN, la resistencia.' [color:"red"] LLORAMOS JUNTOS, GANAREMOS JUNTOS! [/color]
Gast Geplaatst: 25 augustus 2002 Geplaatst: 25 augustus 2002 Ik heb humax 5400 met fun 6-1 Ik kan polsat op hotbird al lange tijd niet meer ontvangen heb ergens keys gevonden van 22-08 en via isvedit toegevoegd toch geen beeld. Kun jij mij helpen Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 28 augustus 2002 Geplaatst: 28 augustus 2002 Ik weet zeker dat de juiste k*ys in de 6-1 fun geladen zijn en toch blijft p*ls*t op mijn humax zwart wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn? Alvast bedankt voor het advies
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen