Gast jean-paul Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 kan iemand mij misschien helpen? ik heb een aansluiting van kpn op mijn tv, alleen mijn samsung tv verspringt steeds van zender, hij blijft niet op av staan, maar springt terug naar zijn normale kabel source, kan iemand mijn misschien helpen? met vriendelijke groet, jean-paul
Psychosammie Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 Dat doet de TV omdat hij het signaal van de KPN doos niet meer ziet? Wat voor spullen heb je en hoe zit het aangesloten? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast jean-paul Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 ik heb gewoon de spullen van de kpn door, maar ik heb hem al op verschillende kastjes geprobeerd, en ik heb hem aangesloten met dat draat met die rode,witte en gele kop, en dan ook gewoon in de tv gestoken op de correcte plaats, en heb het ook al geprobeerd met scart en blijft hij ook verspringen,
Moderator ceesv Geplaatst: 11 maart 2011 Moderator Geplaatst: 11 maart 2011 Er zijn meer oorzaken, die dit kunnen veroorzaken. Je TV afstands bediening, of een van de andere afstands bedieningen in de ruimte kan uit zichzelf kommando's geven. Leg ze eens in een lade of buiten de ruimte. Er kan zonlicht of een andere lichtbon op het ir ontvangst sensortje vallen van je tv, hetgeen tot stoorsignalen kan leiden. Ikzelf had een laptop, met aan de zijde die normaal richting tv gericht was, een ir link. Die zag kans ook bij mij de sat tuner om te schakelen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast jean-paul Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 okee thanks leg ze even buiten de kamer, en dan kijken wat hij dan doet
Gast jean-paul Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 heb ik gedaan maar hij blijft verspringen, ik weet echt niet wat er aan de hand is
Moderator ceesv Geplaatst: 11 maart 2011 Moderator Geplaatst: 11 maart 2011 Zitten er misschien schakelaars op de TV, die blijven hangen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast jean-paul Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 heb ik ook al naar gekeken, en is het ook niet, alles zit er gewoon netjes uit
Moderator ceesv Geplaatst: 11 maart 2011 Moderator Geplaatst: 11 maart 2011 Ik denk, dat je moet gaan denken aan een defect. Ik verplaats dit onderwerp naar de rokende soldeerbout. Daar past je vraag beter. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast jean-paul Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 okee dankje wel, want ik doe dit voor het eerst
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen