Gast jean-paul Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 kan iemand mij misschien helpen? ik heb een aansluiting van kpn op mijn tv, alleen mijn samsung tv verspringt steeds van zender, hij blijft niet op av staan, maar springt terug naar zijn normale kabel source, kan iemand mijn misschien helpen? met vriendelijke groet, jean-paul
iemand Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 wat als je een video-recorder aansluit op je scart-aansluiting ? en probeer evt eens een andere scart-kabel. gr. Erik
satencom Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 Heb je een dvb-t ontvanger in je tv ,of heb je een losse dvb-t ontvanger op je tv aangesloten via een scartkabel Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast jean-paul Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 heb ik ook al gedaan, maar hij blijft steeds overspringen
Gast jean-paul Geplaatst: 11 maart 2011 Geplaatst: 11 maart 2011 ik heb een losse onvanger, die is aangesloten op mijn tv
columbo Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 Het kan vervuiling zijn van de bedienings toetsen van je TV aan de binnenzijde zo dat hij iedere keer op een ander kanaal springt.Leg ook de Afst.bed.even terzijde zo dat de Tv hem niet ziet,ook deze kan mogelijk vervuilt zijn.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 Origineel bericht van: jean-paul ik heb een losse onvanger, die is aangesloten op mijn tv Merk en type van beide apparaten?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen