verkerkbr Geplaatst: 14 maart 2011 Auteur Geplaatst: 14 maart 2011 Beste Wiz, installeren ging hier zeer eenvoudig er werden een beperkt aantal libraries opgehaald. Maar zeker geen aanzienlijke aantallen. Was eigenlijk een zeer eenvoudige installatie direct vanuit een rpm bestand en het geheel was direct werkend op mijn AMD64 systeem. Groet, Bram
Moderator wiz Geplaatst: 14 maart 2011 Moderator Geplaatst: 14 maart 2011 het 'probleem' wat ik er mee heb is dat omdat de fabrikant geen 64 bits versie heeft gemaakt (hetgeen mits netjes geprogrammeerd een peuleschilletje is) ik gedwongen word om 32 bits libraries op mijn systeem te installeren om dit te laten werken. En zo raar is het toch niet om anno 2011 64 bits operating systems te gebruiken? Doe dan de sources erbij, dan compileer ik hem zelf wel. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Lamko Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Misschien dat een rpm gebaseerd distro dit standaard al geïnstalleerd heeft. Maar met Ubuntu is het in ieder geval niet leuk ! Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Tonskidutch Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 ben nog eens gaan experimenteren heb ook de kale XFCE als session interface erop daar werkt draftsight helemaal niet mee samen maar des te beter onder de gnome session interface. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen