Ga naar inhoud


[Premium HD] az-box werkend krijgen


qwerrrrrrrrrr

Aanbevolen berichten


Hier kan je de manual downloaden : NL

 

Vanaf blz. 32 staat beschreven hoe je met een CAM en smartcard CD kanalen kan kijken.

 

Als je je kaart zonder CAN wilt gebruiken, dan kan je een softcam gebruiken. Daarover is hier ook genoeg te lezen.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik hoop ook dat je een Azbox Premium HD+ gekocht heb en geen Azbox Premium HD. De Azbox Premium HD word niet meer verkocht. We weten dat er via marktplaats namaakt verkocht worden. Als je een Azbox Premium HD in Lelystadt gekocht hebt, is dit mogelijk een namaak Azbox. Ik zou deze dan direct terugbrengen en bij een Azbox dealer voor een paar tientjes meer het ECHTE nieuwe model (met de +) kopen.

 

Hier vind je de informatie hoe je een namaak Azbox Premium HD herkend: http://www.azbox.com/~design/info/clone_EN_vs.pdf

 

met vriendelijke groet,

Herbie153 aka Herbert Verheijden

Smart Innovations de exclusieve Azbox distributeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dit is (bijna) een compliment.

 

Clone boxen zie je vaak pas verschijnen als een product populair wordt. wink

 

Ik vind het schandalig dat Nederlandse ondernemers zich bezig houden met dergelijke illegale activiteiten.

 

Ik hoop dat je er een aantal te pakken krijgt en je het civielrechtelijk tot hoge schadevergoedingen weet te brengen.

 

Als iemand op sat4all vragen stelt over illegale clones, waarschuw ons dan. Wij verwijderen het bericht en beëindigen mogelijk ook het lidmaatschap van die persoon.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...