jinnoe Geplaatst: 12 maart 2011 Geplaatst: 12 maart 2011 Was benieuwd of de diverse alternatieven zoals de enigma2 en gemini al voor de noob/leek al te installeren is zonder al te moeilijke ondernemingen. Heb al besloten om de Azbox te gaan verplaatsen naar de slaapkamer en over te gaan naar de Xtrend ET9000.
jinnoe Geplaatst: 15 maart 2011 Auteur Geplaatst: 15 maart 2011 Origineel bericht van: jinnoe Was benieuwd of de diverse alternatieven zoals de enigma2 en gemini al voor de noob/leek al te installeren is zonder al te moeilijke ondernemingen. Heb al besloten om de Azbox te gaan verplaatsen naar de slaapkamer en over te gaan naar de Xtrend ET9000. misschien moet ik mijn vraagstelling anders formuleren: hoe loopt de andere firmware t.o.v. de originele firmware van azbox HD Premium. is dit al stabiel om over te gaan?
Cobus R Geplaatst: 15 maart 2011 Geplaatst: 15 maart 2011 Zelf zou ik nog even wachten hij is nog niet af. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
jinnoe Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Geplaatst: 16 maart 2011 Origineel bericht van: Cobus R Zelf zou ik nog even wachten hij is nog niet af. oke, dat is duidelijk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen