Ga naar inhoud


en Bose Lifestyle 235 afstandsbediening?


Bonanza

Aanbevolen berichten

Gast Eshuis1982

Beste Bonanza,

 

Via google zocht ik op dreambox en bose en vond ik een bericht van u op sat4all.

Ik heb een vraag over de combinatie van samsung tv, bose 321 en dreambox, misschien dat u deze kunt beantwoorden.

 

Mijn vraag is eigenlijk hoe deze apparaten te combineren zodat ik tv kan kijken via de dreambox en ik het geluid over de bose luidsprekers kan laten lopen. Is dit mogelijk? en hoe?

geluid

Mijn idee was om de tv via scart aan de dreambox te leggen(dreambox heeft geen hdmi) Dan de bose via een optische kabel aan de dreambox te leggen voor het geluid en de bose via hdmi aan de tv te leggen. Heeft u enig idee of dit werkt?

 

Ik stel u deze vraag omdat u dus blijkbaar dezelfde merken apparatuur heeft en er wellicht iets meer verstand van heeft dan ik.

 

Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Alvast bedankt.

Mvg,

 

David Eshuis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eshuis 1982,

een paar jaar geleden had mijn eerste Dreambox 7025 via de scart naar de TV (JVC) en de Dreambox via de optische glasvezel aan de Bose Lifestyle, het geheel was via de AB van de Dreambox te regelen, je moet wel via de eigen AB's de TV en de Bose in- en uitschakelen. Nu doe ik het zelfde met mijn DM8000HD maar dan via een HDMI kabel naar een HD tv (ook JVC), beeld en geluid in optima forma, of te wel genieteren, genieteren en nog eens genieteren.

 

O ja en de groeten uit zuid-Limbabwe

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik durf niet te zeggen wat voor ab je hebt , maar bij mijn lifestyle (35) zit een radiografische ab, die gaat dus niet werken op een apparaat met een ir ab.

de lifestyle 35 kun je wel zo programmeren dat je andere ir apperaten kunt bedienen, dan komt het signaal via de hoofdmodule, vanaf de voor kant of van een kabeltje met ir sensor die je op het apparaat plakt en dat werkt perfect, je krijgt alleen niet alle functies die db ab heeft, maar wel pretig je hoeft je ab nooit meer te richten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...