Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi ik heb een vu duo en die wil ik draadloos met internet laten connecten is dat mogelijk ik draai open pli de beta 2.0 en zo ja hoe doe ik dat en welke usbsticks zijn aan te raden is er misschien ergens een tutorial ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

dank je ik ga meteen even kijken

dat is denk ik wel een hele goeie oplossing

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Ik heb die 610 nu al een tijdje in gebruik en er nog nooit enig probleem mee gehad.Snelle, stabiele verbinding.

TiP: een goedkope switch erachter maakt het helemaal af (als je tenminste ook andere apparaten wilt aansluiten.

Geplaatst:

Een switch is alleen nodig als je meerdere apparaten op die 610 wilt aansluiten (omdat die maar één netwerkaansluiting heeft).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen