EasySat Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Ik heb hier een DM800 PVR, maar krijg geen enkel signaal via de tuner. Bij informatie zie ik wel dat er een tuner gedetecteerd is (ALPS BSBE2), maar als ik zenders wil zoeken wordt er geen zender gevonden. Is dit een bekend probleem? Iemand een oplossing?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Is het een nieuwe schotel installatie?
EasySat Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Geplaatst: 13 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Is het een nieuwe schotel installatie? Nee, maar wel een nieuwe ontvanger.
paardengek Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Welke image heb je erin gezet ? En is het een 800 HD of een 800 HD SE ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Loui (K) Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Leg eens uit wat je allemaal gedaan hebt en hoe je de tuner hebt ingesteld.Dus iets meer info graag.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Origineel bericht van: EasySat Nee, maar wel een nieuwe ontvanger. Is de coax wel juist aangesloten? Het is niet zelden voorgekomen dat deze eerst op LNB Out is geprikt. Dan kun je scannen wat je wilt...
paardengek Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: EasySat Nee, maar wel een nieuwe ontvanger. Is de coax wel juist aangesloten? Het is niet zelden voorgekomen dat deze eerst op LNB Out is geprikt. Dan kun je scannen wat je wilt... En de dm800 heeft geen LNB out. Dus dat is dan niet mogelijk. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Origineel bericht van: paardengek En de dm800 heeft geen LNB out. Dus dat is dan niet mogelijk. Dat wist ik niet, wel mooi dat dat is uitgesloten dan.
Gast Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Origineel bericht van: paardengek Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: EasySat Nee, maar wel een nieuwe ontvanger. Is de coax wel juist aangesloten? Het is niet zelden voorgekomen dat deze eerst op LNB Out is geprikt. Dan kun je scannen wat je wilt... En de dm800 heeft geen LNB out. Dus dat is dan niet mogelijk. Met vriendelijke groet, paardengek Nou die van mij hebben dat wel, heb ik nu hele bijzondere DM800's ?
Satdorus Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 De dm800se heeft die idd niet. De "oude" dm800hd wel
paardengek Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Origineel bericht van: Satdorus De dm800se heeft die idd niet. De "oude" dm800hd wel Daar ben ik mis mee Foutje !! De oude dm800 heeft wel een LNB out !! Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Origineel bericht van: paardengek De oude dm800 heeft wel een LNB out !! Maar ja, welke is het... De 'oude' of de 'se'... We weten het niet...
EasySat Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Geplaatst: 13 maart 2011 Het is een nieuwe 800PVR, met een in en out ;-) Ik heb naast de originele software tevens PLI, Nemisis en Newnigma geprobeerd. Ik ben zeer ervaren met satellietontvangers en heb het absoluut goed aangesloten. Mijn andere Dreamboxen heb dit probleem niet. Anders morgen terug naar de leverancier.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Als je het zo stelt, dan denk ik inderdaad dat je morgen terug kunt naar je leverancier. Duidelijk is dat je weet waarmee je bezig bent. Helder.
Gast bydewen Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Ik heb het wel gevonden zie mijn draadje heb het zelfde probleem als jou http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1972938#Post1972938 ook een clone zeker? welcom by the family
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen