Wouwtje Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Ik vraag me af of het mogelijk is om de opstart pagina van teletext in te stellen op b.v. 101 i.p.v. 100 ? Scheelt weer 3 knoppen indrukken na de teletext knop. Heeft iemand een idee ? DB8000HD OpenPli
Catastrofus Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Slecht voorbeeld want van 100 naar 101: 1 x pijltje omhoog 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gast MiLo Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Volgens mij is 100 de standaard start pagina voor alles en iedereen, en voor andere pagina's is er niet eens garantie dat die bestaan. Dus ik denk niet dat dat te wijzigen is (of zelfs hoort te zijn) of je zou dit per zender moeten instellen. Dat gezegd hebbende, je kunt wel favorieten invoeren, met de "menu" en dan de "help" toets blijkbaar, maar hoe je die dan weer oproept is mij ook nog een raadsel.
Wouwtje Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Geplaatst: 13 maart 2011 Pagina 100 is inderdaad in alle gevallen de start pagina, maar wie kijkt daar naar !, pagina 101 is op alle Nederlandse en Vlaamse zender de nieuws pagina en dus ook de pagina waar ik het eerst naar toe ga. Simpel 1 pijltje omhoog is prima las alle pagina's geladen zijn in het geheugen indien dit nog niet is zal bij pijltje omhoog de eerste pagina worden weergegeven die in het geheugen zit en dat is niet altijd 101. Het gaat mij meer om het gemak, op sommige TV's kon je de kleurtjes toetsen programmeren met een pagina nummer voor snelle toegang. DB8000HD OpenPli
Tonskidutch Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Citaat: Het gaat mij meer om het gemak ja zeg... en al die mensen die 100 willen zien? gemak dient de mens, je hoeft zelfs niet uit de tv zetel op te staan om naar 101 te zappen. soory ik draaf door: en wil je de hond uitlaten en mijn vrouw bij de afwas helpen? Compulsion Röyksopp
Wouwtje Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Geplaatst: 13 maart 2011 Dat iemand pagina 100 wil zien, prima geen enkel probleem ! Maar hoeveel DM bezitters hebben een opstart kanaal geselecteerd ? Heus het gaat mij niet om die extra handelingen maar soms kunnen bepaalde handigheidjes het wat gemakkelijker maken. Tot nu toe begrijp ik dat dit niet kan of heb ik het mis ? DB8000HD OpenPli
Tonskidutch Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 als er altijd een vaste waarde mee in het oproepen van de teletekst zou kunnen gegeven worden, per zender is dat natuurlijk een extra komfort er is nu nog niets dat jouw wens mogelijk maakt anders dan de subtitels die wel in enigma2 al ingebakken zijn hetgeen ook echt zinvol is maar misschien kunnen image en plugin bakkers ons eigen (custom) wensen mogelijk maken. ciao Compulsion Röyksopp
Wouwtje Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Geplaatst: 13 maart 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch maar misschien kunnen image en plugin bakkers ons eigen (custom) wensen mogelijk maken. ciao Dit zou perfect zijn, dus hierbij de oproep ! DB8000HD OpenPli
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch uh ik wil 105 aub Om een zo groot mogelijke groep gebruikers tevreden te stemmen, stel ik voor te stemmen
ferrarisat Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 dan wil ik 111 DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Tonskidutch Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 dus? niet mogelijk... of weten de scriptschrijvers en image bakkers en een mooie plugin van te maken? Compulsion Röyksopp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen