Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag,

probeer nu al een tijd om mail te importeren in Windows live mail.

Ik heb de juiste map gevonden, alleen kan ik deze map niet openen. Ik heb het vinkje bij alleen lezen al weggehaald.

Ik heb gedaan: Bestand -) importeren -) outlook express en dan de juiste locatie gezocht.

Ik krijg steeds de mededeling:

Kan geen berichten in deze map vinden of er is een andere toepassing actief waarin de vereiste bestanden zijn geopend. Selecteer een andere map of sluit andere toepassingen waarin bestanden mogelijk zijn geopend.

Het gaat om .pst en .dat bestanden

Iemand die mij kan helpen?

Geplaatst:

Dat zou je kunnen doen MailStore Home, je maakt een backup van je e-mailberichten en zet u deze later weer terug.

Handig is dat je de berichten ook naar andere e-mailprogramma's kunt terugzetten, waardoor MailStore ook heel handig is als je wilt overstappen naar een ander mailprogrammma. MailStore ondersteunt onder andere Outlook, Outlook Express, Windows Mail, Windows Live Mail, Thunderbird en SeaMonkey.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Als jij pst bestanden ziet, dan is dat volgens mij Outlook en niet Outlook Express.

Geplaatst:

Klopt. Het zijn idd outlook bestanden.

Ik kan alleen niet archiveren met Mialstore. Ik kirjg de melding dat ik microsoft 200 of hoger nodig heb.

Is er nog een andere manier om dit om te zetten?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen