Ga naar inhoud

Wel HD, maar geen "gewone" kanalen meer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik had sinds jaren een oude Philips doos. Nu een nieuwe 7121 met een duo LNB. Zenders gezocht, maar geen HD beeld op commercieel. CD gebeld (ja weer 25 min in de wacht frown ) die hebben de kaart een schop gegeven.

Nu wel de zenders in HD, maar de kanalen 1 t/m ... dus de "gewone" hebben geen beeld meer. Dus geen RTL8, Comedy Central etc.

Iemand enig idee of ik daar zelf iets aan kan doen, of dat ik die gasten weer moet bellen??

Vast bedankt.

Gr.

Soel

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Wel de gewone Nederland 1, SBS6 etc?

Geplaatst:

Hi,

Van 1 (Ned 1) t/m 21 (TMF) geen beeld. Daarna komen MTV zenders en die hebben wel beeld.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Moet je je box misschien nog even een reset geven?

Geplaatst:

Bedoel je dan uit/aan of terug naar fabrieksinstellingen?

Geplaatst:

Helpt helaas niet, blijft de melding geven: Geen signaal - controleer uw installatie.

Zit HD op 23.2 en de rest op 19 of zo? Dat daarom de oude kanalen het niet doen. Zou dan mijn LNB niet goed zitten??

Ben echt een Noob ....

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Dat zou inderdaad kunnen, HD zenders en lokale zenders zitten op 23.5E, de anderen op 19.2E. Staan je instellingen wel goed denk ik dan... Dat bv. de LNB wel juist gemonteerd is, maar je nog instellingen in de ontvanger dient te plegen.

Geplaatst:

Mijn vraag lijkt op die van soel10

Laatst de nieuwe Philips DSR8121 geïnstalleerd maar heb nu alleen alle vrije zenders en geen enkele van het betaal pakket. Bij sommige zenders van het betaalpakket komt er een scherm dat die zender niet in mijn pakket zit. De Inverto weer geïnstalleerd en alles werkt weer normaal. C.D. gebeld , hele menu afgewerkt en dan wordt gezegd dat de kaart normaal geactiveerd is maar dat ze er een extra puls aan geven.

Zinloos natuurlijk want in de Inverto werkt wel alles.

En dan wordt er opgehangen. Geen mens aan de telefoon gehad. Mijn vraag zat dus niet in hun computer menu.

Als ze je iets willen verkopen dan beloven ze van alles maar je kunt dus blijkbaar geen afwijkend probleem hebben want er komen geen mensen meer aan de telefoon. Miskoop dus die DSR 8121.

Heb zelf alles geprobeerd en veranderd maar geen betaalzenders.

Misschien werken er nog alleen maar echte mensen op de verkoopafdeling ? http://www.sat4all.com/forums/images/icons/default/lightbulb.gif

Geplaatst:

Dat klinkt als een heel merkwaardig probleem waar ik niet direct een antwoord op weet te verzinnen. Wat voor type kaart heb je? Is dat wel een Seca3-kaart (oranjekleurig)?

Wellicht heeft het zin om de kaart wat langer in de Philips te stoppen zodat hij daar wat EMM's kan ontvangen?

Zijn werkelijk alle betaalzenders onbereikbaar?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Soel10

Nu wel de zenders in HD, maar de kanalen 1 t/m ... dus de "gewone" hebben geen beeld meer. Dus geen RTL8, Comedy Central etc.

Soel

Is je duo-lnb wel goed?
Heb je de bekabeling (f-connectoren)gecheckt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen