Gast Pruts Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Hallo Allemaal, Zoals jullie wellicht gelezen hebben ben ik zo beetje bij beetje mijn installatie aan het voorbereiden van mijn Triax op de flat. Nu ga ik op de Triax 78 cm met multiblock opstelling: 4 Quatro LNB's plaatsen. Welke kunnen jullie aanbevelen en zijn geschikt? Moeten het nog smalle "koppen" zijn ivm de multiblock opstelling? De inverto multiconnects zijn trouwens terug gestuurd.. :-)
Gast willem100 Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 78 cm kan net met gewone lnb's. astra 1 en 3 zitten dan strak op elkaar.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 maart 2011 Geplaatst: 13 maart 2011 Die van Alps werken goed en zijn mooi smal.
Eduard07 Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Die van Alps werken goed en zijn mooi smal. Alleen dan maar te hopen dat de klemmen waar ze in moeten ook "mooi smal" zijn... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Ja, dat is waar... Dat scheelt wel eens per schotel en/of houder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen