bonki Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 hallo ik heb een dreambox 600 nu krijg ik geen nieuwe lijst in me box geen e1 en geen e2 helppppppp ik gebruik dreambox edit voor mac test lukt de lijst laden in dreamboxedit ook maar sturen naar me box niet
1pm Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 dm 5600 of dm 600 verklaar je wat nader ik heb t al diverse malen probeert met een mac maar nooit gelukt . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
renzie Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 gebruik idreamx. dit werkt perfect voor E1 en E2 machines het is de settingseditor voor de mac. http://www.macupdate.com/app/mac/24263/idreamx renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
bonki Geplaatst: 15 maart 2011 Auteur Geplaatst: 15 maart 2011 kan iemand mij uitleggen hoe dat programma werkt ik weet mijn oude lijst te vinden in idreamx via ftp dan etc daar zie ik hem staan en nu verder ik vraag het maar ff voor ik het allemaal verpest
renzie Geplaatst: 15 maart 2011 Geplaatst: 15 maart 2011 je moet wel eerst bij het tabblad preferences het ipadres van je box invullen en op check box klikken zodat ze een "Handshake" maken. daarna klik je links boven op bouquets en gaat hij automatisch de lijst uit de box in lezen. Of je leest een gedownloade kanalenlijst in via de menuoptie File/open user setting folder. je kan nu je kanalen en bouquetlijsten aanpassen/aanmaken en daarna met de knop rechtsonder "put in Box" naar de dreambox wegschrijven, klik dan op de optie "user bouquets en lamedb" en voilla de lijst wordt naar jou box geschreven. de lijst kan je daarna nog op je mac opslaan via de menu optie file, daarna save user settings. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
bonki Geplaatst: 17 maart 2011 Auteur Geplaatst: 17 maart 2011 oke ik heb mijn e1 lijst in idreamx gedaan ik zie ze erin staan maar dan druk ik op put in dreambox dan komt er een nieuw venster dan druk ik op user bouqets en service maar dan gebeurt er niks en ik heb via ftp wel een ip test gedaan dat ging wel maar er komt niks in me dreambox terecht ook niet na stroom eraf halen en opstarten……………?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen