Eastwood Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Vraagje, kan een Cyfra+ kaart uit Polen (Mediaguard 3) in een Philips ontvanger. Dat het technisch kan, twijfel ik niet aan, maar heeft iemand dit werkend? Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
Zuppelan Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Volgens mij zijn Philipsen zo gemaakt dat ze alleen kaarten van Canal Digitaal en TVV accepteren. Om het te laten werken zul je vermoedelijk aangepaste firmware nodig hebben.
Gipfo Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Origineel bericht van: Eastwood Vraagje, kan een Cyfra+ kaart uit Polen (Mediaguard 3) in een Philips ontvanger. Dat het technisch kan, twijfel ik niet aan, maar heeft iemand dit werkend? Die kaarten zijn gepaird aan box of module van Cyfra+ Er zijn mogelijkheden om boxkey te achterhalen en dan werkent te krijgen.Neem even aan als je een poolse kaart hebt je de poolse taal beheerst voor het gemak. Of ie in je Philips gaat werken,Ik ben bang van niet Kijk eens op de poolse forums voor een How to suc6 Pozdrow
Hyllit Geplaatst: 15 maart 2011 Geplaatst: 15 maart 2011 Cyfra+ kaarten zijn niet gepaird met een receiver voor zover ik weet hoor. Ik heb hier 3 cyfra+ kaarten lopen in verschillende receivers en een server. En dit alles zonder boxkey. De enige kaarten die gepaired zijn uit polen zijn N en Polsat.
Mister HaCk Geplaatst: 15 maart 2011 Geplaatst: 15 maart 2011 nee, alleen de kaarten van tv vlaanderen, cds en Telesat werken erop. In principe is het een seca box maar is voorzien van landen slot. Ook al zou het kunnen(wat niet kan) heb je nog niet de kanalen erin staan, buiten cds,tvvlaanderen en telesat werkt niemand met het fastscansysteem, ze hebben allemaal een eigen systeem. Je krijgt niet de kanalen erin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen