Tonskidutch Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Hoi voorjaarspoets de rubbers van de autoruiten zijn met groene aanslag hoe zonder rubber te beschadigen juist schoonmaken? sopje, tandenborstel of heeft iemand een goede suggestie? ciao Pabadam Yonderboi
Psychosammie Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Heb ik al lang opgegeven. Maar toevallig heb ik gisteren mijn tegels achter met de hogedrukspuit schoongespoten. Misschien dat je een beetje verdunde tegelreiniger kan gebruiken? En dan afspuiten. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 14 maart 2011 Auteur Geplaatst: 14 maart 2011 dank je maar dat had ik al eens geprobeerd in de wasstraat met de hogedruk spuit dat werkt dus niet. andere opties? Pabadam Yonderboi
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 Er bestaat natuurlijk groene aanslag verwijderaar, maar of dat geschikt is voor op rubbers van je auto, dat weet ik niet.
Tonskidutch Geplaatst: 14 maart 2011 Auteur Geplaatst: 14 maart 2011 dat is nu juist wat ik graag wel zeker wil weten... daar die kar niet moet gaan lekken meer die het al zelf hadden aan de auto? ciao Pabadam Yonderboi
eagle Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 bij de duitse super A... ontvetter halen inspuiten en afnemen gr eagle
Tonskidutch Geplaatst: 14 maart 2011 Auteur Geplaatst: 14 maart 2011 he ho, ik google natuurlijk ook op het topic iedereen raad af van schuursponsjes gebruiken aan je auto rubbers maar mijn tandenborstel zal het ook wel klaren. groene zeep lijkt me wel wat, is in ieder geval milieu vriendelijk Pabadam Yonderboi
1pm Geplaatst: 14 maart 2011 Geplaatst: 14 maart 2011 kan je gewoon gebruiken schuurspons alleen de niet de ruige kant gebruiken . daarna een beetje vaseline erop smeren heel licht en groene zeep werkt perfect ook glasreiniger 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 14 maart 2011 Auteur Geplaatst: 14 maart 2011 thank you... all ben effe buiten Pabadam Yonderboi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen