Ga naar inhoud

Nilesat in Tilburg met een 110CM en een goede LNB...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gezien het altijd regent in Nederland, zul je dus nooit Nilesat ontvangen met een 1,10 meter.

Ik heb ook niemand gehoord hier, die wel (in Almere of in dezelfde hoogte) Nilesat (goede ontvangst en de meeste zenders) ontvangt met een 1,10 meter Triax.

Iedereen adviseert een grote schotel. Uiteraard is een Inversto Ultra Black te adviseren.

Al vast bedankt

Geplaatst:

@Amsterdammer, hou er wel rekening mee dat de meeste motors een max schotel diameter hebben van 120cm.

Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.

Geplaatst:

Zeer zeker wel te groot!

Vooral voor Nilesat is het aan te raden om een vaste, grote schotel op te stellen.

Arabsat scheelt net wat minder, maar ook bij 26.0 kun je het beste een vaste opstelling gebruiken.

Greetz!

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:

Vandaag is er door een monteur (iemand die euro 50 ervoor vroeg) een 1.25 naamloze schotel geplaatst in mijn tuin op Nilesat 7.0 west.

Het waait vandaag uiteraard heel erg hard, maar ik heb wel iets van 400 kanalen denk ik (velen zijn trouwens leeg).

Helaas kan ik transp. 11919 Horizontaal niet ontvangen.

Misschien moet ik nu een tweede schotel plaatsen voor Badr4, Astra1,Atra3 (rotor).

Geplaatst: (aangepast)

Vandaag is er door een monteur (iemand die euro 50 ervoor vroeg) een 1.25 naamloze schotel geplaatst

Misschien moet ik nu een tweede schotel plaatsen voor Badr4, Astra1,Atra3 (rotor).

ivm BADR 26°E , Doen !!!! (weeerresrve)

btw: Astra 28,2 = :)

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen