Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik probeer dit via cuteftp te uploaden maar de cfg en ppc file krijg ik niet op de db, melding is dat de files niet geaccepteerd worden. Wat doe ik verkeerd of hoe krijg ik op een andere handige manier cccam op de db. Via dcc of uploaden via gemini lukt het ook niet.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

als aanvulling, ik heb gemini 4.7 geflashed en dat werkt allemaal. Kan het zijn dat de ontvanger of de fw geblokkeerd staat zodat ik er niets aan kan toevoegen ?

Heb de ontvanger 2e hands aangeschaft. Hij werkte niet en via serieel heb ik gemini erop gezet en werkend gekregen. Kan hier engima 2 ook opgezet worden ?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Denk eerder te weinig geheugen, dus eerst wat wissen.

Beter op de pc uitpakken en met dcc overbrengen.

Dan attributes nog op 644 of 755 zetten.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:
Origineel bericht van: Bats
Dan attributes nog op 644 of 755 zetten.

De scripts etc iig op 755, anders werkt het niet (executable).
Geplaatst:

ik krijg via dcc geen enkele file geupload naar de db, in welke dir. ik ook probeer, vac/etc enz. Dat heeft niet met geheugen te maken want enkele files moeten toch te kopieren zijn. Qua ruimte want zou ik kunnen deleten dan ?

Met dcc krijg ik overigens de melding bootmanager not found ?

geheugen free = 136,5 k

en 92% is used, hoe kan ik meer ruimte creeren ?

Alfred

Geplaatst:

ik heb een harde schijf dus heb ik geen usb stick nodig. Ik ben aan het uitzoeken hoe ik een swap file kan maken.

Alfred

Geplaatst:

ik heb een oudere dcc versie voor engima1. Inmiddels contact via dcc en ik kan cccam erop zetten, zoek alleen effe uit waar ik eea moet neerzetten. Stap voor stap lijkt het te gaan werken. reset gedaan en nu 21%.

Alfred

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Config in /var/etc

Scripts (.sh) in /var/script

rest in /var/bin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen