RobbieT Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Daarom staat de FanSetup plugin in een eerdere post van mij als bijlage. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
simcat Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Origineel bericht van: RobbieT Daarom staat de FanSetup plugin in een eerdere post van mij als bijlage. Thanks. SimCat ET9000 Open PLI DM800 Open PLI DM500 Open PLI Visiosat Astra 1+2+3
DORUSKE Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Goede middag ik heb een fan gekocht omdat ik toch ook wel denk dat het niet fout is om er een in te zetten. Maar ik weet niet hoe ik de stroming moet laten zijn, tegen de harddisk of uit de kast van onder. Gegroet: Doruske
Gast 1664 Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Daar lees je inderdaad geen ervaringen over. Ik zou 'm naar boven laten blazen zodat de beweging de natuurlijke ventilatie versterkt in plaats van tegenwerkt. Dan wordt de lucht grotendeels naar de voeding 'geduwd' en de rest de kast in. Maar dat is de theorie, wie heeft het getest?
DORUSKE Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Bedankt, ik ben benieuwd hoe anderen er over denken. Gegroet: Doruske
vladimirke Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Warme lucht stijgt, daarom vliegt een heteluchtballon. Dus ik zou hem naar boven laten blazen.
Albs Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Ik krijg die Fansetup niet meer geinstalleerd nu ik OpenPli 2.1 er op heb gezet. Werkt dat niet meer ?
Albs Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 gevonden, de 2 bestandjes moeten in de juiste map gezet worden. Dus niet via lokale extenties zoals ik dacht.
qwyrp Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 @Doruske en evt. anderen Ook ik wil een ventilator gaan inbouwen maar weet niet precies welke. Welke ventilator (naam, type etc) heb je precies gekocht en hoe zijn je ervaringen qua hitte en geluid (zoem/brom etc) 1x OpenPLI @VU+DUO en 1x VIX @ET9000
kooleracer Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Ik had problemen met de box de tuner viel steeds uit. En de box voelde wat heet aan. Heb een ventilator erop gezet en de problemen waren meteen weg. Dus ik kan iedereen met de ET9000 koop een laptop koelplaat die via USB werkt om zeker te zijn dat de box lang mee gaat. Ik heb er alvast een besteld. Want het was duidelijk een hitte probleem. Groet,Kooleracer Misschien dat jullie hier op het forum duidelijk kunnen maken dat een fan wel noodzakelijk is helemaal tijdens deze warme zomer. Ook is het beter voor de levensduur van de box. C
DORUSKE Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Goede middag. Ik heb in Duitsland 2 fans besteld 2 voor 10 Euro En ik hoor ze echt niet lopen, echt niet is overdreven. Maar dan moet ik goed luisteren, is absoluut niet hinderlijk. kan je het adres wel geven als je wil. Gegroet: Doruske
DORUSKE Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Je hebt een laptop koelplaat er opgezet, of bedoel je er onder? Als je die plaat er onder hebt, heb je dan genoeg aanvoer van koele lucht? Gegroet: Doruske
kooleracer Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Ja koude lucht kom van onder, warme lucht stijgt op. Ik heb de koelplaat er onder gezet. Er is ruimte genoeg ruimte voor koude lucht. C
Gast 1664 Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 't is hier al een keer een week lang ruim 38 graden geweest als omgevingstemperatuur, geen enkel probleem. Als je de jouwe moet koelen om de tuners 'aan de praat' te houden zou ik 'm voor garantie terugbrengen naar de dealer. Dat is niet normaal.
kooleracer Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 ik heb nog genoeg tijd voordat de garantie verloopt. Als het zich vaker gaat voordoen ga ik dat zeker doen. Bedankt. Ik wacht nog misschien is deze dan EOL dan krijg ik een nieuw model . Wel raar want het was zeker de hitte toen ik de ventilator erop zette waren de storingen binnen 2 min weg en niet meer teruggekomen. C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen