Ga naar inhoud


[SAB HD] SAB HD II Combo HD


Gast Szilard

Aanbevolen berichten

Beste iedereen,

 

Een tijdje terug heb ik een SAB Titan II HD aangeschaft. Nu heb ik van verschillende satellieten zenders gedownload via de "Blind scan" optie. En nu wil ik nog van Astra 23.5 en Astra 19.2 de zenders scannen/downloaden, maar geeft hij aan "Geheugen vol".

 

Wie weet hoe dit kan, en wat ik moet doen, zodat ik alsnog de zenders van 23.5 en 19.2 kan downloaden?

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo John,

 

Bedankt voor je reactie!

Ik ben nu handmatig de zenders van eutel aan het verwijderen want die zal ik toch nooit kijken.

 

Weet je of er een optie is om meer zenders tegelijk te verwijderen want het zijn er nogal wat!

 

Groetjes van Szilard uit Geleen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem al een week of 2 niet meer aan gehad maar op een gegeven moment krijg je een scherm waarbij je zelfs kunt kiezen voor select all en dan remove all. Sorry dat ik het nu wat vaag omschrijf maar heb even geen voorstelling van de volgorde. Ga hem van het weekend weer aansluiten en dan hoor je meer als het dan nog niet opgelost is. Maar begin met de 3 astra's te installeren en daarna pas de andere satellieten; op die manier heb je in ieder geval de meest interessante zenders hoewel dat laatste ook weer heel persoonlijk is.

 

Groetjes van John uit Den Bosch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels vanmiddag een moment gevonden. De volgorde om alles leeg te maken:

-menu

-service

-services bewerken

-opties

-alles selecteren

-naar menu rechts en dan kiezen voor alles wissen.

 

Bij het installeren vervolgens kiezen voor installatie satelliet en daarna canaldigitaal. Wel kiezen voor HD omdat anders alleen de SD-zenders gekozen worden.

 

 

Succes!

 

 

Groetjes van John uit Den Bosch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...