Freeangel Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Hallo medesatters, Sinds ik Pli 2.0 heb geinstalleerd, heb ik een probleem met afspelen van opgenomen films. (1TB HDD aangesloten via de e-sata ingang) Deze haperen constant in de normale afspeelstand, als ik 2x zo snel afspeel gaat het wel goed. Als ik een film afspeel welke nog met Pli 1.0 is opgenomen werkt alles wel normaal. Als ik dan een paar minuten een "Pli 1.0" afspeel en dan weer overschakel naar een "Pli 2.0" film wordt deze ook weer normaal afgespeeld....... Heeft iemand een idee hoe dit kan komen en belangrijker nog: wat is de oplossing??? Groetjes Freeangel I had a dream, and now it has become reality
michel130 Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Welke datum pli 2.0 gebruik je? Heb je al eens een update gedaan ? Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Tonskidutch Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Citaat: (1TB HDD aangesloten via de e-sata ingang) ja ja iets meer info zou wellicht iets kunnen beduiden voor probleem analyse de e-sata behuizing kent een merk model en daarin een merk model hdd als je die nu eens kunt berichten? ciao Compulsion Röyksopp
Freeangel Geplaatst: 17 maart 2011 Auteur Geplaatst: 17 maart 2011 Origineel bericht van: michel130 Welke datum pli 2.0 gebruik je? Heb je al eens een update gedaan ? Update gedaan en probleem opgelost, hoe simpel kan het soms zijn..... Bedankt voor de tip!!! I had a dream, and now it has become reality
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen