Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ik ben op zoek naar sport 1. helaas kan ik die nog niet vinden. ik heb pas een sateliet gemonteerd en heb al wel astra 19.2 gevonden. tenminste ik heb zenders die er uitgezonden worden gevonden. behalve sport 1. wat doe ik niet goed? het is een gebruikte schotel, moet er misschien een nieuwe zenderlijst in de receiver?

wie kan me helpen.

bvd klaas

Geplaatst:

Dan zou ik gewoon eens proberen alle kanalen opnieuw op te zoeken met de ontvanger.

De Duitse Sport1 vind je op transponder 12480V 27500 3/4.

Geplaatst:

heb ik al gedaan, en daar staat sport eins niet bij. wel veel zenders die op de 19.2H astra zitten. dan zou ik toch op de goede sateliet moeten zitten.

ik gebruik geen canal digitaal card maar dat is toch ook niet nodig? sport eins is een fta zender immers.

ik zal nog een keer opnieuw zoeken

groeten klaas

Geplaatst:

En je hebt op de andere transponders wel gewoon goede ontvangst?

Deze transponder is berucht om zijn storingen door DECT apparatuur (huistelefoons etcetera). Misschien deze eens van de stroom halen om te kijken of er dan wel signaal is? Schotel ook op zijn maximum uitgericht?

Geplaatst:

hallo jasper

ik heb van alles al geprobeerd, maar ik krijg sport 1 er nog steeds niet op. wel heel veel duitse zenders die ook op 19.2 zitten. de receiver is een philips DSX 7072-03A.

geen nieuwe meer maar dat moet toch willen zo?

heb je anders nog een tip die ik kan proberen?

bvd, klaas

Geplaatst:

Hallo VR46

Kijk eens helemaal onderaan in je zaplijst, misschien dat de Philips de nieuwe kanalen helemaal onderaan toevoegd.

Succes.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

hallo

eindelijk gevonden! de sateliet stond afgesteld op het maximum signaal, echter toen ik de schotel iets te laag richtte kon ik sport 1 wel ontvangen. vreemd voor mij maar wel blij dat ik hem eindelijk heb.

grtz klaas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen