Ga naar inhoud


apk auto (kosten)


eagle

Aanbevolen berichten

hi allen

auto maandag voor apk naar de opel dealer gebracht (Astra)

monteur belde ,linker aandrijfas hoes (buitenste) moest vernieuwd

maar dat dat wel gelijk gedaan kon. duurde maar een half uurtje

totzover niks aan de hand

tot ik vroeg wat het ging kosten 115 euro exl ik zij laat maar doe ik zelf wel, afijn hoesje gekocht voor 14 euro binnen 20 min vervangen

ben niet eens auto monteur

ik vind het schandalig ,hebben die gasten bij de dealer een uur tarief van over de 200 euro per uur ???

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jip ik ga al jaren niet meer naar de dealer ze zijn daar niet goed bij de paasei.

 

Rij ook opel.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet natuurlijk niet vergeten dat zij huur, lonen, verzekeringen, belastingen etc moeten betalen en jij als je het zelf doet niet.

 

Maar een verschil van 100 euro vind ik ook erg veel. En zij kopen dat ding waarschijnlijk nog goedkoper dan jij.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor het vervangen van zo'n stofhoes zal de aandrijfas toch gedemonteerd moeten worden?

Voor de hermontage worden dan vermoedelijk nieuwe bouten, moeren, pennen etc. gebruikt?

 

Ik weet niet, of jouw voorstelling van zaken gelijk is aan de werkzaamheden die de garage aanbiedt.

 

Uurloon zal voor een garage rond de de Euro 80,- liggen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor het vervangen van een stofhoes is dit een belachelijk bedrag.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat hangt er maar vanaf, wat ze er voor doen.

 

Bij mijn automerk zijn er vaste tijdseenheden door de fabrikant voorgeschreven, voor allerlei werkzaamheden.

Ik ga ervan uit, dat dit bij Opel ook zo is.

 

Zelf doen zal goedkoper zijn, wanneer je eigen tijd geen, of een lagere geldwaarde heeft.

 

Je zal ergens naar toe moeten rijden, om de stofhoes te kopen, daarna terug rijden naar een plaats waar je gereedschap ter beschikking hebt, en de onderkant van de wagen toegankelijk hebt.

Daarna naar de APK keuring?

En dat alles in totaal 20 minuten?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tuurlijk droom verder.

 

geluikig zijn er ook bedrijven waar je niet wordt bedondert

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar nu inhoudelijk een antwoord?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een duur hoesje.Ik heb vd week mij auto maar bij een onafhankelijk APK staton laten keuren,deze doen alleen APK, ,koste €41,- er waren maar een paar dingen die vervangen moesten worden, ten opzichte van een Merk garage,die met een hele waslijst aan kwam met een hoop onzinige dingen ,zo als een ruiten wisser die niet zou wissen,logies als de ruit vet is,Fusé kogels die zgn goed waren en draag arm rubbers,die nog lang niet versleten waren,en zgn olie lekage die al gerepareed was.Dus het enige wat ik vernieuwt heb is de Handrem kabel,van deze was de buiten kabel gebroken,de stof hoes van de stuur stang heb ik gisteren gerepareerd met een lijm kit,soort rubber basis,een machtje laten uitharden en het hoesje is weer heel.Wel heb ik alles vd week vet en olie vrijgemaakt ,zo dat alls droog is en blijft.Resultaat,vanmogen goedgekeurd.Matteriaal 1 Kabel €17,50- en een koker Kit +- €10,- En dat voor een 20 jaar oude BX ,met 350.000 km op de teller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom moet ik inhoudelijk een antwoord geven?

Die prijs slaat nergens op!!!!!!

 

gezien de reacties hier zie je toch hoe er over gedacht wordt.

 

Geld verdienen is goed! maar ik hou niet zo van kaal plukken!!!!!!!!!!!!!

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...