Gast elder Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Hallo ik heb een schotel en een decoder gekocht (met usb aansluiting) om de motorrace te kunnen kijken. nu is het handig als ik dit op zou kunnen nemen, de vraag is of ik de decoder aan de pc (of externe HDD) aan kan sluiten om dit op nemen via de usb poort. of zijn er andere mogenlijke manieren als dit niet werkt? Alvast bedankt Mvg elders
Moderator ceesv Geplaatst: 16 maart 2011 Moderator Geplaatst: 16 maart 2011 Welkom, Vertel eens welke ontvanger je hebt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
satencom Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Dat kan met een usb stick of een externe HDD Heb je de schotel al geïnstalleerd, en welke satellieten kun je ontvangen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast elder Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Origineel bericht van: ceesv Welkom, Vertel eens welke ontvanger je hebt. Dankjewel het gaat om een emu-box (u-box 100xci) staat er op. Origineel bericht van: satencom Dat kan met een usb stick of een externe HDD Heb je de schotel al geïnstalleerd, en welke satellieten kun je ontvangen De schotel is al geinstaleerd, ik kan sport 1 (eins)ontvangen, welke sateliet dat precies is weet ik niet er staat bij,astra1 12480V 27500 3/4 heb trouwens in het menu al wat zien staan over usb, zal morgen even een usb stick erinstoppen en even aan klooien.
satencom Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Dit model ondersteun geen pvr , je kunt er opnames mee maken De USB Poort is voor het updaten van de systeem software en zenderlijsten En voor het afspelen van MP3 en JPEG files Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast elder Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 oke dat is jammer, waar staat dat pvr dan voor? zijn er andere manieren om op te nemen? (op de videoband na) bedankt
paardengek Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 PVR = Personal Video Recording Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen