Beeper Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Ik heb de laatste versie OpenPLi2.0 op de ET9000. Wilde verder met het configureren van een NAS connectie. Merk net dat twee applicaties, netwerkwizzard en netwerkbrowser verdwenen zijn uit het applicatie menu. Verwijderen en opnieuw installeren geeft geen oplossing. Nog iemand meer deze applicaties kwijt in het menu? ET meld wel dat de applicaties geinstalleerd zijn. Vastgesteld op twee ET's FF niet opnemen op een NAS dan maar maar wel onhandig.
Barabas Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Wil je toch opnemen naar de NAS pas dan de : /etc/enigma2/automounts.xml met de hand aan, herstarten van de ontvanger en de mount is gemaakt. Dat zeg ik... lezen!
Gast 1664 Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Grappig, bij mij net andersom. Ik heb de backup applicatie verwijdert, maar die blijft gewoon staan. Herinstalleren en opnieuw verwijderen helpt ook niet.
Beeper Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Geplaatst: 16 maart 2011 Barabas, bedankt voor de tip, is nog beter als met de AB invoeren. als je het weet is het zo eenvoudig. Kan nu zeker verder, maar blijf me afvragen waar die plugins heen zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen