wgfkas Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Hoi, Ik heb sinds kort het HD-pakket van Canal Digitaal. Het geval is echter dat ik niet op alle HD-zenders beeld heb. Ned1, 2, 3-HD heb ik bijvoorbeeld wel, maar RTL4, 5, 7, 8-HD niet. Ned 1-HD zit op de zelfde frequentie/transponder als RTL4-HD dus naar mijn idee kan niet niet aan de schotel afstelling liggen. Wel zag ik op de site van CD dat Ned1-HD vrij te ontvangen is en RTL4-HD niet. Bij CD zeggen ze echter dat mn pakket wel geactiveerd is. Ik heb een AB Ipbox 91HD met mediaguard 3 kaart en een triax 88CM in dezelfde opstelling als in dit topic: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...nb_#Post1706380 Hebben jullie nog tips/suggesties? Bvd
satencom Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Het lijkt er op dat de kaart geen update heeft gekregen kijk in het menu naar wat van datum de kaart geactiveerd is. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
wgfkas Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Geplaatst: 16 maart 2011 Zat ik ook al aan te denken idd, daarom heb ik vanmiddag via de site de kaart opnieuw geactiveerd. Er staat Untill 07/05/2011. Ik ga het nog maar eens proberen
wgfkas Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Geplaatst: 16 maart 2011 Lees net dit op de site van CD: Citaat: Het heractiveren van uw Mediaguard 3-smartcard biedt op dit moment geen oplossing. De oorzaak is hoogstwaarschijnlijk te vinden in de combinatie van de gebruikte satellietontvanger en/of CI-module en verouderde software. http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/smartcard/smartcard-heractiveren.aspx
wgfkas Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Geplaatst: 16 maart 2011 Ben je het met me eens dat aangezien beide zenders op dezelfde transponder zitten ik op beide beeld moet hebben? Of is dat te kort door de bocht?
wgfkas Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Geplaatst: 16 maart 2011 Tis al gelukt! Heb mn kaart voor heractivering in mn oude ontvanger gedaan. Normaal nooit problemen in mn nieuwe...
satencom Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Mooi dat het op gelost is, maar nu maar hopen dat hij de volgde keer wel een update krijgt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
wgfkas Geplaatst: 17 maart 2011 Auteur Geplaatst: 17 maart 2011 Ja, idd. Maar voorheen nooit problemen mee gehad.
fozzyg Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Ik heb sinds een week ook dezelfde problemen. Op mijn panasonic tv met officiele 3 maand oude CI-CAM van canalD met HD pakket sinds een week geen beeld meer op de HD kanalen van RTL en SBS. Werkt ook niet met powercam-pro. Ook mijn tweede kaart werkt niet. Kaart staat op 12-5 Heractiveren heeft niet geholpen. Kijk nu weer RTL op SD Ik kijk ook op de PC met DVBdream en zie daar dat er nu 2 crypoworks regels in de ECM-PIDS staan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen