Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb sinds kort het HD-pakket van Canal Digitaal. Het geval is echter dat ik niet op alle HD-zenders beeld heb. Ned1, 2, 3-HD heb ik bijvoorbeeld wel, maar RTL4, 5, 7, 8-HD niet. Ned 1-HD zit op de zelfde frequentie/transponder als RTL4-HD dus naar mijn idee kan niet niet aan de schotel afstelling liggen. Wel zag ik op de site van CD dat Ned1-HD vrij te ontvangen is en RTL4-HD niet. Bij CD zeggen ze echter dat mn pakket wel geactiveerd is.

Ik heb een AB Ipbox 91HD met mediaguard 3 kaart en een triax 88CM in dezelfde opstelling als in dit topic:

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...nb_#Post1706380

Hebben jullie nog tips/suggesties?

Bvd

Geplaatst:

Het lijkt er op dat de kaart geen update heeft gekregen kijk in het menu

naar wat van datum de kaart geactiveerd is.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Zat ik ook al aan te denken idd, daarom heb ik vanmiddag via de site de kaart opnieuw geactiveerd. Er staat Untill 07/05/2011. Ik ga het nog maar eens proberen

Geplaatst:

Ben je het met me eens dat aangezien beide zenders op dezelfde transponder zitten ik op beide beeld moet hebben? Of is dat te kort door de bocht?

Geplaatst:

Mooi dat het op gelost is, maar nu maar hopen dat hij de volgde keer wel een update krijgt

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Ik heb sinds een week ook dezelfde problemen.

Op mijn panasonic tv met officiele 3 maand oude CI-CAM van canalD met HD pakket sinds een week geen beeld meer op de HD kanalen van RTL en SBS. Werkt ook niet met powercam-pro.

Ook mijn tweede kaart werkt niet. Kaart staat op 12-5

Heractiveren heeft niet geholpen.

Kijk nu weer RTL op SD

Ik kijk ook op de PC met DVBdream en zie daar dat er nu 2 crypoworks regels in de ECM-PIDS staan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen