chablis Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Op mijn Toshiba Laptop werkt het nummeriek toetsenbord niet. De knop doet het wel en het lampje gaat ook branden. Tot mijn verbazing kwam ik er laatst achter dat het onder de gastaccount wel werkt. Ik kan nergens vinden of dit een instelling is. Ja ik kan wel een nieuwe account aanmaken, maar dat ben ik niet van plan. DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Je zou eens kunnen checken of de toetsenbord-instellingen van jouw account en het gast-account overeenkomen.
Sjattuh Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Je zou eens kunnen checken of de toetsenbord-instellingen van jouw account en het gast-account overeenkomen. Hier kun je lezen hoe je je toetsenbord correct kunt instellen.toetsenborden Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
chablis Geplaatst: 18 maart 2011 Auteur Geplaatst: 18 maart 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Origineel bericht van: Tha Great Mac Je zou eens kunnen checken of de toetsenbord-instellingen van jouw account en het gast-account overeenkomen. Hier kun je lezen hoe je je toetsenbord correct kunt instellen.toetsenborden Bedankt voor de tip, maar hier komt mijn probleem niet in voor. Daarbij is het nog een vrij oude pagina, waar niet eens wordt ingegaan op een laptop met nummeriek toetsenbord. Hat gaat ook denk ik over XP en niet over W7. DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
Puch Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Doe een bios upgrade naar de meest recente versie voor uw model. Daar zit een fix in voor het numlock probleem. Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
chablis Geplaatst: 18 maart 2011 Auteur Geplaatst: 18 maart 2011 Origineel bericht van: Puch Doe een bios upgrade naar de meest recente versie voor uw model. Daar zit een fix in voor het numlock probleem. Puch De BIOS is up to date, daarbij doet de numlock het wel op de gast-account. DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen