Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn ipbox staat al jaren neer te stoffen dus ruil hem voor een kratje bier met een duitse collega.

Welk image is aan te bevelen voor de duitse free to air kanalen?

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Geplaatst:

PGI 1.0 natuurlijk, zodra deze uit is smile (zal niet lang meer duren als het goed is).

Geplaatst:

Maar als je niet nog eens een halfjaar kunt wachten whistle, kun je er altijd pgi 0.7.3 erop zetten.

groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Geplaatst:

haha, ik schat in dat hij er voor pasen zeker is hoor, waarschijnlijk nog wel eerder

Geplaatst:

Als hij er is zet ik hem er wel gelijk op hoor. cool

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Geplaatst:

De eitjes liggen al in de winkel, dus pasen kan nooit meer zolang op zich laten wachten.

o ja met sinterkllas liggen de kruitnoten ook al in juli in de winkel, dusssssss

Geplaatst:

pasen is al over 5 weken (of nog maar 4?).

Heb idd al mijn eerste eitje op vandaag laugh

Maar ja, over 7 weken liggen ook alweer de sinterklaasletters in de winkel laugh

• 2 weken later...
Geplaatst:

KLopt maar je bent toch wel een eikel om een ipbox 9000 voor een kratje bier te ruilen.

Dan geef ik er toch nog 10 kratten voor.

Geplaatst:

weet je wat een kratje bier hier kost? whistle

gaat niet om de centjes, gewoon jammer dat ie ongebruikt staat neer te stoffen en zo maak je er toch nog iemand blij mee

Geplaatst:

haha bier, erg grappig, wordt steeds duurder.

Ik baal nog steeds dat ik destijds bij de AH hier in de buurt geen foto had geknipt van de vaste lage prijs voor een kratje bier. Die is inmiddels alweer een euro duurder geworden, hoezo vaste lage prijs?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen