Ga naar inhoud


[Vantage] HD8000S - HD zenders vallen na een paar minuten uit


JoopSiroop

Aanbevolen berichten

Als ik naar HD zenders zoals ned1hd, rtl4hd en gerelateerde zender kijk, zegt de ontvanger een signaal van 92% te hebben met een quality van ruim 90%.

 

Na een paar minuten gaat het beeld op zwart met een melding check signal. De signal meter in de osd geeft ineens 0% aan op dat moment.

Als ik vervolgens een eindje weg zap dan kom ik HD zenders tegen met wel signaal en als ik heel even wacht en terug ga naar de zender die ik kwijt was, dan doet die het weer voor een paar minuten. En dit blijft zich zo herhalen.

 

Ik krijg alleen beeld op HD zenders als ik de Aston cam eruit haal en de smart card rechtstreeks in de ontvanger stop met het 2.58 image van onze vrienden uit Eindhoven.

 

Als ik het originele 2.69 of 2.71beta image van de fabrikant site erop zet, werken de meeste HD zenders nooit. (Sommige alleen soms per toeval na een hoop gezap en gepruts, en dan de volgende dag weer niet.)

 

Iemand een idee wat dit nu weer is met die wegvallende HD zenders?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan zal het aan je cam liggen.

Gebruik zelf emu software.

Stop mijn kaart gewoon in de gleuf.

Had eerst ook de cam van canaaldigitaal

maar die gaf ook vastlopers dus maar op

de emu software overgestapt.

En Dat gaat prima.

 

Groeten Dokie

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die software draai ik nu, met de kaart in de smart card reader. Dat werkt inderdaad veel beter. Maar ook daarmee had ik hetzelfde probleem. Wat blijkt: ik had de loop out van de 2e tuner in de Vantage aangesloten op de ingang van een Strong die hier ook staat. Nu de ontvanger weer aan zijn eigen kabel zit is het probleem weg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...